Kjexx

Den store finn.no tråden.

Recommended Posts

14 minutter siden, sluquet skrev:

Sikkert jeg som er gammel og sær, men det er så uendelig mange andre biler jeg ville kjøpt for 730k i stedet for den skylinen der :-P

Samme her. Men jeg begynner å bli gammel jeg og :lol: Sær har jeg vært i mange år allerede... :P

Redigert av StigJ

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Jo. Den har hatt Hartge-felger i mange år den forøvrig. :)

Hva du mener med Hartge-leppe vet jeg ikke, men om du mener den leppen som «alle» har (Hamann?) så håper jeg den aaaaaaldri får det. Det finnes jo ikke noe som er mer oppbrukt. :)

Da liker jeg bedre leppen jeg selv hadde, og som ligger knust i garasjen her. :D

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, BjornarHS skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=104400717&fks=104400717

Hadde den fått seg orginale nyrer, Hartge ClassicII felger og Hartge leppe, hadde det blitt skikkelig innertier for min del :)

Syns den er mer enn fin nok som den er :) Eneste er at jeg ville ha byttet ut de sølve listene med svarte pianolakk lister.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
On 7.12.2017 at 16.52, awt skrev:

Jo. Den har hatt Hartge-felger i mange år den forøvrig. :)

Hva du mener med Hartge-leppe vet jeg ikke, men om du mener den leppen som «alle» har (Hamann?) så håper jeg den aaaaaaldri får det. Det finnes jo ikke noe som er mer oppbrukt. :)

Da liker jeg bedre leppen jeg selv hadde, og som ligger knust i garasjen her. :D

Aha! 

Litt usikker, var vertfall den under her jeg tenkte på :)ntv6p3g48dpb5jpn7f31.thumb.jpg.42fef433ecb2ece597aa374368c6a71d.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, awt skrev:

Den samme jeg mente, og som jeg ikke har noe særlig til overs for. :)

Aha, er nok smaksak ja :) Har en slektning som hadde identisk bil, bare i sort før, var der jeg fikk smaken for den looken :)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå

• Ser på dette akkurat nå   1 medlem