Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, M// skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=117353228

Vil ikke dere si denne er overpriset? 

 

 

Veldig overpriset ja. ser ut som et pent eksemplar egentlig, men er jo ødelagt av alle de fæle klistremerkene, basskasse som er festet med jekkestrop, åpent luftfilter osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Fredrik 90 said:

Alt for dyrt for en ombygd bil. Er jo ikke noe spesielt med den heller, og hva er greia med de der tacky klistremerkene midt i synsfeltet i frontruta?

Det er visstnok kult å ikke se en dritt når du kjører bil, uforståelig for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Thundercoil skrev:

Ehm. Hæ? Forstår ikke helt prisen. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=117009223

 

Lov å håpe? Bevisst missforståelse? 

Jeg velger hvertfall ikke ombyggd eldre kontra nyere orginal til samme pris.

Dessuten så er M5 uaktuell som stasjonsvogn. For meg hvertfall, men det er jo smak og behag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Solberg93 skrev:

Er ikke dette den som også ble påkjørt bakfra også?

Er det jeg og mistenker siden selger har gått "all in" på å skjule regnr og understellsnr osv.

22 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Den var i british racing green mener jeg å huske. Kan hende den er hellakkert etter den ble bygd opp igjen da, hvis det er tilfellet

Nei den var svart. Har bilder av den ett eller annet sted på PCen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sverre 2468 skrev:

Den røde har ligget til salgs i flere år.

Den har vel norgesrekord i liggetid på finn. Mener jeg har sett den til salgs siden 2011/2012, om ikke før det og. Og til samme prisen hele tiden! Ganske utrolig. Viker ikke en millimeter for prutere...

Stusser også litt over at prisene har vært såpass høye i alle år. Med tanke på at det er produsert 8000 flere eksemplarer enn av E34 M5 skulle man ikke tro at de ville koste såpass mye nå mens de er i den alderen da sportslige biler pleier å være på sitt laveste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Werther skrev:

Den har vel norgesrekord i liggetid på finn. Mener jeg har sett den til salgs siden 2011/2012, om ikke før det og. Og til samme prisen hele tiden! Ganske utrolig. Viker ikke en millimeter for prutere...

Nja, tror den må krangle med denne 200SX'n om den rekorden. Den har lagt jævlig lenge, husker den fra en god stund før jeg fikk lappen :lol:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97248012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...