Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Marius2002 skrev:

Jeg tør ikke si deg imot, men jeg baserte svaret mitt på en artikkel. Den var fra 2006 og sikkert da utdatert idag. Slik jeg har skjønt det er likevel praksisen på å håndheve loven forskjellig, fortsatt da sikkert ofte basert på uvitenhet, men motsatt vei.

Anyways, hvorfor sote frontlykter? (Annet enn såklart foliere med blank for å beskytte som du sier. :))

Dårlig lys er noe dritt, function before form.

Tror nok det er svært forsjellig praktisering av regelverket på film ja, hørte for en tid tilbake om en kontrollør som mente lamin-x var godkjendt film (nå er laminx veldig bra film, men finner ikke noe som tilsier at den er lovlig) 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BjornarHS skrev:

Tror nok det er svært forsjellig praktisering av regelverket på film ja, hørte for en tid tilbake om en kontrollør som mente lamin-x var godkjendt film (nå er laminx veldig bra film, men finner ikke noe som tilsier at den er lovlig) 🤔

Hmm, ikke rart man blir forvirret når det skrives/sies forskjellig, også ifra tjenestemenn og kontrollører. Jaja, det er vel ikke så nøye likevel for min del, skal aldri sote hovedlyktene uansett. Soter du hovedlyktene på den pene E36en din, tar jeg noen feriedager og kommer for å rive den av:beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Marius2002 skrev:

Hmm, ikke rart man blir forvirret når det skrives/sies forskjellig, også ifra tjenestemenn og kontrollører. Jaja, det er vel ikke så nøye likevel for min del, skal aldri sote hovedlyktene uansett. Soter du hovedlyktene på den pene E36en din, tar jeg noen feriedager og kommer for å rive den av:beer:

Hehe! Hadde faktisk tint laminx på den før, men mtp. orginal looken nå så synes ikke jeg den passer inn, men vurderer sterkt blank laminx for å beskytte lyktene mot steinsprut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Daniel. skrev:

E34 M5 blir jo svindyre før jeg kan kjøpe de :(

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=119720480

Oi... Du får kjøpe deg en E36 M3 istedet, de har heldigvis ikke steget så i pris enda, bortsett fra den M3 GT. Minst like mye moro og kjøreglede :)

https://www.finn.no/102012795 bare fjern det gule i lyktene. Her har du også enda de svært kledelige originale felgene. ACS-leppen er smakssak og kan enkelt fjernes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Marius2002 skrev:

Oi... Du får kjøpe deg en E36 M3 istedet, de har heldigvis ikke steget så i pris enda, bortsett fra den M3 GT. Minst like mye moro og kjøreglede :)

Problemet er at jeg er veldig stor fan av E34 M5 :( E36 M3 er kjempe kule biler de og, men for meg så havner de et stykke bak :P

Men økonomisk sett så er det godt mulig jeg må "nøye meg" med en E36 M3 ja, eventuelt en ombygd E46 M3. Tror en sedan eller touring hadde vært litt morro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

E34 M5 blir jo svindyre før jeg kan kjøpe de :(

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=119720480

Du er nok altfor sent ute når det kommer til E34 M5. Pga galopperende priser i Tyskland (der alt av youngtimere er priset latterlig høyt...) forsøker nå alle som skal selge slike å presse prisene opp i taket. 400 000kr for en M5 Touring er vanvittig mye penger og står ikke i forhold til hvor mye bil man faktisk får for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Werther skrev:

Du er nok altfor sent ute når det kommer til E34 M5. Pga galopperende priser i Tyskland (der alt av youngtimere er priset latterlig høyt...) forsøker nå alle som skal selge slike å presse prisene opp i taket. 400 000kr for en M5 Touring er vanvittig mye penger og står ikke i forhold til hvor mye bil man faktisk får for pengene.

Husker jeg betalte 105 000 for min E34 M5 Touring i 2008 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Werther skrev:

Du er nok altfor sent ute når det kommer til E34 M5. Pga galopperende priser i Tyskland (der alt av youngtimere er priset latterlig høyt...) forsøker nå alle som skal selge slike å presse prisene opp i taket. 400 000kr for en M5 Touring er vanvittig mye penger og står ikke i forhold til hvor mye bil man faktisk får for pengene.

Skjønner det... Kjipt :(

Ja til 400k så er det plutselig mye annet som frister, og som i tillegg har mye mer å tilby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det jo sies at selvom en bil ligger ute til 400k er det ikke sikkert den blir solgt.. Har aldri tidligere sett en m5 touring til over 200k på finn. Så i Norge blir nok ikke denne solgt.. Den er jo attpåtil langt fra strøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 M5 har jo lenge ligget i en overraskende lav prisklasse, at de øker litt er jo bare naturlig. Anekdotisk vil jeg si at E36 M3 f.eks har jo omtrent doblet i pris de siste 5-6 årene, mens E34 M5 har ligget rimelig stabilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200k opp for en bil som aldri har vert spes. Populær er vel ikke naturlig på 1 år el 2.. Den blå 3.6 som var for salg for litt siden begynte også på 400.. gikk vel til slutt for mellom 160-180 på auksjon om jeg husker rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...