Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, MGunders skrev:

Regner med at den er eller har vært chippet ettersom BSR-merket er på plass

Kan tenkes det ja. Spørs om det er så positivt, har ikke hørt så mye positivt om dem :)

Men bilen var flott. Skulle vært bakhjulsdrift og lavere km.stand så hadde jeg lett vurdert å bytte ut E90en i den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha gått 80-100k mindre ja.

Burde ha nevnt noe om det i annonsen så lenge merket er der da. Garantert flere som legger merke til det vil jeg tro.

Faderen hadde chip på Volvo fra den var ny til den hadde gått rundt 100k. Hadde ikke noe problemer der hvertfall. Måtte bytte clutch etter en stund, men det er jo ikke annet å forvente når man øker 100hk og 150nm og trekker henger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske usannsynlig at det kommer til å skje.

For det første er det svært få slike biler i hele Norge. For det andre så er det ganske få folk som kunne tenkt seg å bo der tomten er. Så når du kombinerer begge premissene som skal inntreffe samtidig er det egentlig like greit å begynne å spille lotto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/117200386

Vet ikke om denne har vært lagt ut her tidligere, men må da være et godt kjøp? M57tu2 motoren er skuddsikker (så hvorfor er det ny blokk? Swirl flap eller turbohavari?) Er vel den gamle 6 trinns kassa på disse?

Ellers er det jo verdt å trekke fram den fine fargekomboen, samt det grommeste 677 lydanlegget, ilag med minne på seter, lyspakke, autodim og fjernstyrt webasto, solgardiner i bakdører, high gloss shadow og panorama.

Dyrt for en 11 år gammal bil med kommende vedlikehold på turbo, drivlinje og og begynnende rust? Jepp er nok det, men utstyret er også verdt litt.

 

Utstyrsliste: 

Screenshot_20180513-012331.png

Screenshot_20180513-012338.png

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, TRF skrev:

Tu2 er nok den dårligste av de tre brødrene der på holdbarhet. Men fortsatt en svært bra motor. 

Ellers så mangler den etter min mening noe helt essensielt; m-sport og komfort stoler. 

Var det ikke en tråd her angående tu2? Etter min mening er ikke msport fint på e70. Liker dem heller med offroad looken. Komfortstoler er digg :) ikke så vanlig i pre lci ser jeg på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Fidelio skrev:

Vanskelig å gi bud uten å ha sett bilen. Hva er mer reell pris?

Si det... Reell pris burde ikke vært mer enn 90-110000,-. Men jeg har sett folk får over 200' for de som er støken og folk har betalt 60-90000,- for 325i som er shabby. Det har ligget strøkne 316i/318i til godt over 100' også... Jeg synes naturlig nok også den var dyr, men det begynner å bli langt mellom de strøkne som er til salgs. Hva som er helt reelt for denne vet jeg ikke, men folk får/betaler jo mellom 100-200000 for E46 320d og E39 320d også så :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...