Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Synes det så ut som det var mye rust i forhold til å skulle bare ha gått 56k ja. 

Innbytte mulig, men kun i traktor. 

Uvanlig forslag. Tror ikke jeg har sett det i en bilannonse før. Ikke noe galt i det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, Solberg93 said:

Hadde ikke den uvanlig mye rust også?

Uvanlig i forhold til prisklassen i allefall, alle stedene den har rust er vel å anse som "normalt" for bilen med dårlig vedlikehold over årene. Men pris og kmstand samsvarer dårlig med bilens tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutes ago, MGunders said:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=107932117&fks=107932117

"Selger en frabrikk original BMW M3 bilen er ikke ombygget men har ramme nummer fra en annen bil. Dette er selvfølgelig godkjent, noe som gikk før i tiden."

Hvorfor er den registrert som en 318is hvis det er en orginal M3? Skjønte ikke helt den jeg da.

Er vel blitt skjøta med en 318is en gang i tiden vel, motorrommet f.eks er jo svart. ( På vegvesenet står det jo også at bilen er svart, mens bildene tydelig viser at den er rød f.eks på reservehjulsbrønn. ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Solberg93 skrev:

Hadde ikke den uvanlig mye rust også?

"Denne har kun gått frem og tilbake til butikken siden den var ny og har derfor meget lav km. Stått parkert i en noe fuktig garasje så derfor noe rust under sjåfør dør og litt overflate rust på div steder og en bulk i høyre frem skjerm etter den ble rygget på"

For meg fremstår selger som en opportunist som skal tjene penger på noe han kjøpte billig. Denne bilen sto gateparkert i Oslo (et kvartal unna Bogstadveien) stort sett hele året en god stund, og det er nok en av grunnene til at den er såpass sliten i karosseriet på tross av lav km.

3 timer siden, awt skrev:

Det er en e46 M3 i Norge med rammenummer fra en 320, selv om ikke en eneste skrue er rørt. Så mye rart som går/gikk, uten at det nødvendigvis er tilfellet med dette.

Alle disse "skjøtenissene" gjorde sikkert god butikk der og da, men når dette skal selges igjen 15-35 år senere blir det et problem for selger. Ingen vil bruke så mye penger på en slik bil med feil dokumentasjon når man kan få en original til samme pris. Disse "skjøte-bilene" er kronisk tungsolgte, og med god grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, scoot skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=121431839&fks=121431839

Rimelig optimistisk prisantydning spør du meg, hvertfall når bilen tydelig har begynt å ruste en del. 

Var ikke den tilsalgs for en stund siden, da i langt bedre forfatning enn nå? Synes det der er veldig typisk E34, strøkene biler havner i hendene på udugelige folk. Kjøre på svarte stålfelger, ta så dårlige bilder og attpåtil være frekk nok til å kreve den prisen. Det er 50 000 for mye slik den bilen ser ut nå. Skulle han hatt god avkastning på denne, noe han absolutt kunne fått om han bare hadde tatt vare på den. Håper den havner i hendene på noen som er litt mer kompetente til å ta vare på en ryddig klassiker som dette. Vet jeg er hard nå, men det må sies slik!

Lurer på hvor fuktig den garasjen må ha vært.... tipper båtnaust..😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, S. Gunstad skrev:

Hvis denne prisen er rett er det mange som sitter på mye gull rundt om kring:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=121758073 

Har lagt merke til at det i flere år har ligget ute et sett med originale diskanter til dørene i E28/E30/?? på finn... Tror selger forlanger 2500 eller noe tilsvarende sykt.. Jeg kjøpte et sett for 200 kroner på eBay for ikke mange år siden..

 

Dette virker billig, men ehh.. Jau https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=90540780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...