Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, magneten skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=121954498

Grisebillig E46 M3 til folket!

Dette virker i tillegg som et skikkelig bra kjøp!

Jeg sendte melding til han og sa han måtte sette opp prisen til 350.000,- øyeblikkelig :D

Han trengte visst penger til andre prosjekt, så her må dere slå til!

@danskiii??

Bra bil, men ikke manuell det der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.6.2018 at 15.09, Kolstad Jr. skrev:

Mtp. På utstyr, km stand og alle oppgraderingene som er gjort, så ligger den nok rimelig greit priset i det norske markedet akkurat nå.

Kanskje 20-30k for mye, men denne er mye påkostet og fremstår jo som strøken.

335i markedet i Norge er uansett håpløst prismessig.. Alle 335i'ene er kunstig høyt priset. Du får jo E90-92 M3 til 450k-500k...

Vet at det blir "feil" å sammenligne med andre land, men borti statene får man strøkne F30 335i'er for 150 000,-...

Det 

13 timer siden, Mickl skrev:

Stemmer. Brukte mye tid og penger på å oppgradere motormessig og utseende. Vant 1.plass på vårtreffet våres og Beste E90-93 på GS treffet. En dag tok jeg så hardt ned i med fronten at skjermene og fronten sprakk. Da ga jeg faen og la den ut på finn. Ble solgt etter 5min for 350.000,-

Nå har han forandret utseende vertfall. Montert M3 front på en ikke M3, noe jeg ikke liker :D 

Det norske markedet er vel strengt tatt bare denne her pr i dag. Hvis man ser etter manuell og m sport  

Såpass ja😂 Jeg driver å sikler på den om dagen. Er ikke lett å få tak i en fin en med manuell, lav km osv. Personlig syntes jeg den er for høyt prisen. Spesielt siden den har gått for 360 og 350 de to siste årene😊

 

Endret av Matsmeisel
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Peak skrev:

Står i utlandet, men en veldig morsom fargekombinasjon på en individual bil.
Skal være ganske sprø for å gå for noe slik på en bil til godt over 1.1 mill på den tiden.
http://www.mobile24.no/bil-til-salgs/bmw/m3/340619988

Eksteriørfargen var helt etter min smak, men på innsiden skulle man nesten tro at formannen i blindeforbundet har sittet å krysset av på utstyrslista, huff a' meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mickl skrev:

Men når det skal være sakt, så er det lagt ganske mye penger i bilen i mitt eie vertfall. Men 400.000,- er vel kanskje litt drøyt ja.

Det tviler jeg ikke på. Men er det gjort så mye det siste året at den har steget 50k?😜

7 timer siden, Evenol skrev:

400k for en 335i er utrolig dyrt. Da hadde jeg heller lagt 20-50k mer på bordet for en M3. Det er en mye fetere bil på alle måter.

Det er klart, men om man ser på km og hvor strøken denne er så må man nok fort legge 150k mer på bordet for en M3😊

Endret av Matsmeisel
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Matsmeisel skrev:

Det tviler jeg ikke på. Men er det gjort så mye det siste året at den har steget 50k?😜

Det er klart, men om man ser på km og hvor strøken denne er så må man nok fort legge 150k mer på bordet for en M3😊

Handler vel ikke om akkurat eksakte beløp som er brukt på den siden kjøp. Handler vel heller om hvordan markedet er fortiden. Jeg kunne godt betalt 380.000,- for denne om jeg var på utkikk etter en slik igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

https://www.finn.no/121833820

Drømmepris spør du meg..

Prisen lå til 70-80k før rustsveisinga. Nå ute til 230k!

Shabby interiør, glassfiber M3-kit, svært uryddig og shabby motorrom..

Er det virkelig noen som mener at denne er verdt denne prisen?? 😆

Er ikke det den der som var gjort skikkelig jallaløsning på mtp M3 kitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Matsmeisel skrev:

 

Det er klart, men om man ser på km og hvor strøken denne er så må man nok fort legge 150k mer på bordet for en M3😊

Sorry altså, men den går jeg ikke med på. Den er f.eks slitt på standard-stedene innvendig; rundt startknapp, girkule, rattdeksel og den har den lille, gamle iDriven.

Jeg ga rett i overkant av 400' for min 09' E92 M3, og den var i svært bra stand(!). Nye iDriven m/stor skjerm også.

For all del, du gjør akkurat som du vil, men jeg ønsker bare å gi deg et råd; kjøp M3. Du kommer til å bli så mye mer fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kolstad Jr. said:

https://www.finn.no/121833820

Drømmepris spør du meg..

Prisen lå til 70-80k før rustsveisinga. Nå ute til 230k!

 Shabby interiør, glassfiber M3-kit, svært uryddig og shabby motorrom..

 Er det virkelig noen som mener at denne er verdt denne prisen?? 😆

Prisen er vell mere i 40k sjiktet, hadde etter mitt syn vert høyere i pris uten glasfiber rotet. Ikke ser den ut som M3 ( ikke C stolpe, bagasjelokk, frontrute,bakrute eller vinge +++ ) Ikke har den Hartge felger, men GS brusboks felger verdt 30K mindre. 

Den var vell også så rusten, at 40k i rustsveising jammen ikke kommer seg langt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...