Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

11 minutes ago, Oyvinds said:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=124583644

Er det noe vesentlig denne bilen mangler når det kommer til ekstrautstyr?

Eneste jeg ser at jeg kunne tenkt meg er navigasjon, men skal alltids klare meg uten.
Kommer ganske greit ut i pris på denne her, da jeg har en sliter av en Focus som har sett sine bedre dager.

 

Kikket på denne selv. Bra pris for å være fra merkeforhandler. Mangler vel navi og automat, ellers har den det viktigste. Hadde det vært en 320/325/330 hadde jeg forventet utstyr som soltak, adaptiv cruise, H/K++, men for en 316i er den godkjent som den står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jarod skrev:

Kikket på denne selv. Bra pris for å være fra merkeforhandler. Mangler vel navi og automat, ellers har den det viktigste. Hadde det vært en 320/325/330 hadde jeg forventet utstyr som soltak, adaptiv cruise, H/K++, men for en 316i er den godkjent som den står.

Ja, forventer ikke allverdens av ekstrautstyr på en 316i. Det er vanskelig nok å finne en bil med M-sport inn- og utvendig til den prisen. Da var det bare å få overbevist konemor om at sølv bil kan være fint det og, før jeg evt. reiser og ser på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jarod skrev:

Kikket på denne selv. Bra pris for å være fra merkeforhandler. Mangler vel navi og automat, ellers har den det viktigste. Hadde det vært en 320/325/330 hadde jeg forventet utstyr som soltak, adaptiv cruise, H/K++, men for en 316i er den godkjent som den står.

Mangler automat?? :-s

Kun navi som hadde vært å foretrekke her ja. 
 

Her har du hele utstyrslista:

P337AM Sports package

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S225A Standard suspension

S230A Extra package, EU-specific

S248A Steering wheel heater

S249A Multifunction f steering wheel

S258A Tire with run-flat functionality

S2PAA Wheel bolt retainer

S2PEA BMW LA wheel M Star Spoke 400

S2VBA Tire pressure display

S320A Deleted, model lettering

S3AAA Roof railing black

S428A Warning triangle and first aid kit

S431A Interior mirror with automatic-dip

S465A Through-loading system

S481A Sports seat

S493A Storage compartment package

S494A Seat heating driver/passenger

S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine

S4AEA Armrest front, retractable

S4DLA Accent strips, black, high-gloss

S502A Headlight cleaning system

S507A Park Distance Control (PDC), rear

S520A Fog lights

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S544A Cruise control with brake function

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S563A Light package

S575A Supplementary 12V sockets

S5DAA Passenger airbag deactivation

S5DCA Rear-seat headrests, folding

S654A DAB tuner

S698A Area-Code 2 for DVD

S6ACA Intelligent emergency SOS call

S6AEA Teleservices

S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone

S6VBA Control for Infotainment

S710A M leather steering wheel

S715A M Aerodynamics package

S760A High gloss shadow line

S775A Headlining anthracite

S842A Cold-climate version

S850A Dummy-SALAPA

S853A Language version English

S885A On-board vehicle literature Swedish

S8KAA Dummy-SALAPA

S8SMA Car ident. number visible from outside

S8TGA Thiefproofing device

S8V1A Label

S993A model year code in VIN

S9AAA Outer skin protection

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Oyvinds skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=124583644

Er det noe vesentlig denne bilen mangler når det kommer til ekstrautstyr?

Eneste jeg ser at jeg kunne tenkt meg er navigasjon, men skal alltids klare meg uten.
Kommer ganske greit ut i pris på denne her, da jeg har en sliter av en Focus som har sett sine bedre dager.

 

Å få ettermontert originalt navigasjonssystem med stor skjerm er verdens minste problem. Det er fort en kostnad på rundt 15.000kr hos noen som kan det (BMW/forhandlere vil si det er "umulig" å gjøre), så det kan du jo ha i betraktning når du eventuelt skal forhandle litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Å få ettermontert originalt navigasjonssystem med stor skjerm er verdens minste problem. Det er fort en kostnad på rundt 15.000kr hos noen som kan det (BMW/forhandlere vil si det er "umulig" å gjøre), så det kan du jo ha i betraktning når du eventuelt skal forhandle litt. :)

Blir nok ikke prioritert med det første, siden det er baby på vei. Har ringt og sagt at jeg tar bilen, så blir levering denne lørdagen, evt. neste lørdag. Blir kjøpt usett(vet man i utgangspunktet ikke skal gjøre dette), men føler det er trygt da dette skal være en autorisert BMW-forhandler, samt resterende nybilgaranti. Vi prøvekjørte en tilsvarende bil i dag(dog med mindre utstyr og uten m-sport utseende) og samboeren ble fornøyd. Håper virkelig vi får hentet den i helgen, gleder meg som en unge!! Bruker innbyttekampanjen, slik at vi blir kvitt den trofaste Focusen som har gått gode 260 000. Hadde ikke fått mer enn 10 000,- for den hvis jeg hadde solgt privat. Takk for gode svar!

Endret av Oyvinds
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Oyvinds skrev:

Blir nok ikke prioritert med det første, siden det er baby på vei. Har ringt og sagt at jeg tar bilen, så blir levering denne lørdagen, evt. neste lørdag. Blir kjøpt usett(vet man i utgangspunktet ikke skal gjøre dette), men føler det er trygt da dette skal være en autorisert BMW-forhandler, samt resterende nybilgaranti. Vi prøvekjørte en tilsvarende bil i dag(dog med mindre utstyr og uten m-sport utseende) og samboeren ble fornøyd. Håper virkelig vi får hentet den i helgen, gleder meg som en unge!! Bruker innbyttekampanjen, slik at vi blir kvitt den trofaste Focusen som har gått gode 260 000. Hadde ikke fått mer enn 10 000,- for den hvis jeg hadde solgt privat. Takk for gode svar!

Gratulerer med ny bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 25.7.2018 at 21.23, Oyvinds skrev:

Får vente til bilen faktisk er i hus! Stor fare for at det kommer et bilde fra turen over fjellet da :P

Gratulerer med ny bil! Forventer tråd på denne :D kunne godt tenkt meg en 316i manuell selv om det ikke hadde vært xdrive-krav hjemme. Morsom motor, spesielt i Sport mode. Og du har det diggeste interiøret - alcantara/stoff M sport.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...