Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, bmwgreg90 skrev:

Syns interiøret såg nokså slitt ut til bare ha kjørt 53k km?

Tjo. Tenker du på setene? Bilen er jo 14 år gammel, så selv om det ikke er så mye bruksslitasje kan de jo være tørre / se slitt ut pga manglende behandling kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, macrorain skrev:

Tjo. Tenker du på setene? Bilen er jo 14 år gammel, så selv om det ikke er så mye bruksslitasje kan de jo være tørre / se slitt ut pga manglende behandling kanskje?

Setene i min e46 hadde gått 100k km, altså det dobbelte men de var helt strøkne, ingen rynker eller slitasjemerker. Setene kan jo være henta fra en donorbil som har gått vesentlig lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev:

Setene i min e46 hadde gått 100k km, altså det dobbelte men de var helt strøkne, ingen rynker eller slitasjemerker. Setene kan jo være henta fra en donorbil som har gått vesentlig lenger.

Ja, ikke vet jeg. Kjenner ikke bil eller eier. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer med ny bil! Forventer tråd på denne :D kunne godt tenkt meg en 316i manuell selv om det ikke hadde vært xdrive-krav hjemme. Morsom motor, spesielt i Sport mode. Og du har det diggeste interiøret - alcantara/stoff M sport.

Takk! Blir nok ingen tråd, men skal nok få lagt inn bilder i ny og ne :) Har et par ting jeg kunne tenke meg å gjøre med den, men har noen prosjekt i huset som må kommer først. Reiser over til østlandet i morgen, og henter den mandag morgen. Får stoppe på veien tilbake for å ta et bilde eller to. Gleden av å hente bil på østlandet er jo at jeg må kjøre gode 7 timer alene hjem igjen :D Fryktelig spent på å prøve bilen nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Oyvinds skrev:

Takk! Blir nok ingen tråd, men skal nok få lagt inn bilder i ny og ne :) Har et par ting jeg kunne tenke meg å gjøre med den, men har noen prosjekt i huset som må kommer først. Reiser over til østlandet i morgen, og henter den mandag morgen. Får stoppe på veien tilbake for å ta et bilde eller to. Gleden av å hente bil på østlandet er jo at jeg må kjøre gode 7 timer alene hjem igjen :D Fryktelig spent på å prøve bilen nå!!

Betyr det at du holder til på det glade Vestlandet? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...