Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Walkabout skrev:

På grunn av at F10 har panserskjøt så langt opp, så vil enhver form for fargeforskjell på panser og bil være i mine øye mislykket. Heller ikke bakluka kledde dette. Jeg synes gulfargen derimot var et sprekt påfunn og kunne hatt resten i samme farge også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.7.2018 at 0.00, StigJ skrev:

Sikkert en som har stått på lager lenge før den ble solgt og registrert første gang. Min Z4 ble produsert 12. juli 2006 men vegvesenet sier det er en 2007 modell pga den ble første gang registrert mars 2007... 

Sier Vegvesenet noe om årsmodell? Er det ikke registreringsår de oppgir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.7.2018 at 12.09, macrorain skrev:

Ja, ikke vet jeg. Kjenner ikke bil eller eier. :) 

Det lukter banebil med bøtteseter som forrige eier ville beholde og satte i slitne originale seter?

Fin bil men jeg tenker den har et smalt marked for spesielt interesserte, særlig med den prislappen.

Endret av mr.Wreckless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.7.2018 at 12.04, Slavearbeider'n skrev:

I tillegg, xenon uten lyktespylere. Sikkert ikke med auto høydejusteringer heller. Mangel på PKK også. 

Jeg har Xenon på min M3 uten lyktespylere. Bilen er akkurat importert og besiktiget så kan ikke skjønne annet enn at det må være lov? 

Jeg har auto høydejustering da jeg innbiller meg det var et krav da disse lyssterke lysene kom på markedet, derimot så var vel spylerne ikke et krav?

Endret av mr.Wreckless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mr.Wreckless skrev:

Jeg har Xenon på min M3 uten lyktespylere. Bilen er akkurat importert og besiktiget så kan ikke skjønne annet enn at det må være lov? 

Jeg har auto høydejustering da jeg innbiller meg det var et krav da disse lyssterke lysene kom på markedet, derimot så var vel spylerne ikke et krav?

Alle norsksolgte M3'er er utstyrt med xenon og lyktespyler. Kan være din bil og bilen det er linket til er importert. Det hvertfall krav om lyktespyler og høydejustering på biler med xenon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Alle norsksolgte M3'er er utstyrt med xenon og lyktespyler. Kan være din bil og bilen det er linket til er importert. Det hvertfall krav om lyktespyler og høydejustering på biler med xenon. 

Hmm, jeg gjorde et kjapt google søk og fikk (som forventet) et par forskjellige svar. Denne linken https://www.carlightblog.com/2013/10/22/a-clean-beam-the-purpose-of-the-headlamp-washer-system/ sier blant annet at under amerikansk DOT lov var det ikke krav om lyktespylere på Xenon. Så var det vel noe om at det ikke er et krav om lysene lyser under 2000 Lumen.

Jeg leste vel en annen plass at import av USA biler gikk greit med tanke lovgivning og godkjenning i Norge så da er vel det et lite smutthull i loven? Bilen min er nå ihvertfall importert, og jeg så den ikke hadde lyktespylere og trodde i første omgang den ikke hadde xenon, men det har den. 

Får bare håpe det ikke blir vanskelig ved EU godkjenning neste år, men som sagt så ble den vist og godkjent/importert hos BT nylig  så jeg ser ikke for meg at det skal være et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mr.Wreckless skrev:

Hmm, jeg gjorde et kjapt google søk og fikk (som forventet) et par forskjellige svar. Denne linken https://www.carlightblog.com/2013/10/22/a-clean-beam-the-purpose-of-the-headlamp-washer-system/ sier blant annet at under amerikansk DOT lov var det ikke krav om lyktespylere på Xenon. Så var det vel noe om at det ikke er et krav om lysene lyser under 2000 Lumen.

Jeg leste vel en annen plass at import av USA biler gikk greit med tanke lovgivning og godkjenning i Norge så da er vel det et lite smutthull i loven? Bilen min er nå ihvertfall importert, og jeg så den ikke hadde lyktespylere og trodde i første omgang den ikke hadde xenon, men det har den. 

Får bare håpe det ikke blir vanskelig ved EU godkjenning neste år, men som sagt så ble den vist og godkjent/importert hos BT nylig  så jeg ser ikke for meg at det skal være et problem.

Så lenge den har blitt godkjent med det før er det jo ikke noe problem, med mindre du møter på en med en skikkelig dårlig dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daniel. skrev:

Slik dem burde vært synes jeg..

Hadde lyst å kjøpe en 2012 å gjøre samme greiene før jeg kjøpte f31, det ser utrolig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...