Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Daniel. skrev:

Her er en 540i og.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=128167183

Var og en facelift 540i/6 som røk rimelig fort. Lå til 160k

stemmer stemmer, var utrolig fin den sorte 540 i ålesund til 170k med manuell, men jeg kan ikke konkurrere med hverken av disse to, de er nok en del mer strøken og har gått mye mindre. Derfor så har jeg lagt meg lavere. Har fått dårlig respons på 105 og 85k, fleste har vært interessert i å bare kjøpe pressa, men den følger jo med bilen. Så vet ikke hva det blir, senke prisen hver uke eller prøve igjen til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AlexZandero skrev:

stemmer stemmer, var utrolig fin den sorte 540 i ålesund til 170k med manuell, men jeg kan ikke konkurrere med hverken av disse to, de er nok en del mer strøken og har gått mye mindre. Derfor så har jeg lagt meg lavere. Har fått dårlig respons på 105 og 85k, fleste har vært interessert i å bare kjøpe pressa, men den følger jo med bilen. Så vet ikke hva det blir, senke prisen hver uke eller prøve igjen til våren.

Hvis ikke du må selge ville jeg ventet til våren når markedet tar seg opp igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MGunders skrev:

Må være en som kan være verdt en nærmere titt. Lav km til å være 11-mod. Mye av det riktige utstyret og 

Jepp. For min del så hadde den vært mer attraktiv uten Integral styring, og muligens EDC også.

Men tror nok den kan ryke fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MGunders skrev:

Jeg synes begge deler er digg, men det kan jo fort bli en ekstra utgift på sikt. Snakker av egen erfaring 🤪

Heheh ja det koster sitt. Så det selv på gamle E38n jeg hadde med EDC. Var vel 5 siffret beløp for én demper?

Men bakhjulsvinging er jeg ikke helt fan av. Det er vel svindyrt om det blir ødelagt også 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LCI-versjonen av disse synes jeg ser bra ut, og spesielt bakenden er veldig forbedret. Jeg så en i sommer for første gang, og måtte se både to og tre ganger før jeg faktisk forstod hva det var.

...men da var nok skaden allerede skjedd, for de kryr det ihvertfall ingen av. :)

Ligger faktisk en på finn.no nå. Sjekket for noen uker siden, da var det ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Daniel. skrev:

Heheh ja det koster sitt. Så det selv på gamle E38n jeg hadde med EDC. Var vel 5 siffret beløp for én demper?

Men bakhjulsvinging er jeg ikke helt fan av. Det er vel svindyrt om det blir ødelagt også 🤣

5 siffret for to dempere hvertfall. 

Synes bilen føles veldig smidig med bakhjulsving, men ja dyrt hvis det ryker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...