Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Motoren er bra nok om man får 150hk dieselen og fwd på den bilen føles faktisk rett! Prøvekjør en før du hatern! :P

Jeg hadde jo Alfa GT ifjor og må si det var en av de beste bilene å kaste inn i en sving og gi bånn gass ut av en kurve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville holdt meg unna og spart til jeg hadde en 50-60 000. Du får så veldig mye mer om du klarer å komme deg opp til det beløpet.

Bilen har ikke skinnseter, men det er ikke så vanskelig å sette i og den har gått 100 000 mindre med sterkere motor. Du får sikkert pruta litt og:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39971671

fra forhandler også om du foretrekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom å kjøp! Jeg ordner Bimmers rabatt :D

Edit: Har med meg den bilen hjem i dag. Kan skrive under på at det er en kjempe bil! Og 2.2 literen fungerer utmerket, til tross for at det er en firer diesel i Jaguar. Skal man slå på stortomma, så er sekser dieselen med 275hk og 600nm helt vill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe se der ja :P Det er rart... Den bilen er faktisk BILLIG sånn med tanke på alternativene..Hvor andre steder får man så mye luksus og stil til 700? Hadde faktisk aldri vurdert f11 engang uansett hvor kult det er med xdrive...

Dog kunne jaguar spandert på 2 potter bak... Ser nesten litt tomt ut bak der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har helt rett. Får inn (spesielt da de var heeelt nye) mange kunder som reagerer når de får høre prisen. Ser jo ut som en milionbil :) Også enig i at valget for meg hadde vært lett dersom jeg skulle ha ny privat stv. Mye oppmerksomhet får man og :) Men nå er jeg så heldig at jeg ikke trenger å kjøpe privat :P

Er noe som mangler på den ene siden der bak ja. Går du dog opp i motor fra firer dieselen så får du dobble potter :)

Så må jeg også legge til at dynamic pakken er ett must på disse bilene, noe denne ikke har (hissigere front, og 20" felger)

Edit:3uremaba.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe se der ja :P Det er rart... Den bilen er faktisk BILLIG sånn med tanke på alternativene..Hvor andre steder får man så mye luksus og stil til 700? Hadde faktisk aldri vurdert f11 engang uansett hvor kult det er med xdrive...

Dog kunne jaguar spandert på 2 potter bak... Ser nesten litt tomt ut bak der...

Faren min har 2013 f10 530x-drive, og han hadde XF 3.0diesel som leiebil en uke i England nå i påsken. Han mente at på alle punkter var F10'n på ett helt annet nivå. Han mente selvfølgelig ikke at XF var en dårlig bil, men at han aldri kunne tenkt seg å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag vs BMW er en no-show faktor bmw aldri vil vinne... En jaguar har en helt annen fremtoning.. En fremtoning bmw ALDRI vil klare å få...

Jeg hadde en 1996 mod XJ6 ifjor.. Helt original, kun med noen fine felger (fra bmw) og den jaggen vekket enormt med oppmerksomhet uansett hvor jeg dro.. Eldre folk smilte og nikket mens den yngre garde var overrasket over hvor kul og fet en jaguar kunne bli.. de intetanende på bilpriser lurte på hvorfor jeg hadde råd til en E65 OG en jæææg....

c87fmsfei3uq83ymn9tg.jpg

f75eu3wppjufjxoo2qja.jpg

Det jeg prøver å si er, F10 er sikkert en bedre bil "all over"...men Jæggen har det lille ekstra en bmw aldri kan få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far har også vurdert og prøvekjørt både F10 og XF men han ble skuffet over XF. Jeg har ikke kjørt denne men den hadde visst ikke samme godfølelsen over interiøret som BMWen, ikke kjørte den like bra heller men det var visst ikke noen overraskelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat gjort en duell på XF Sportbrake mot blant andre F11 til Motor.

Skal ikke røpe for mye, men et sted XF viser seg som overlegen F11 er på styringen. Den er presis på et helt annet nivå enn F11.

Nå har styringen på F10/11 fått mye pepper og det er lovet en stor forbedring på sommerens LCI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i hva Mariuse34 sier.

En annen sak er at man som nevn tidligere får så mye positiv oppmerksomhet på et helt annet nivå. Folk snur seg, kommer bort for å snakke og spørre på bensinstasjoner, stopper på sykkelen for å gi kompliment etc. Det er morro! Samme greie har jeg kun opplevd med den nye RangeRoveren :)

Men, nå skal jeg slutte med o.t. samt fremme andre merker ovenfor BMW på et bmw forum, forstår at det blir motstand da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...