Gå til innhold

Min F10 550ix , Selges


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Da var jeg tilbake i BMW etter en liten avsporing til Mercedes. Var egentlig veldig fornøyd med CLS 55 AMG, men manglet likevel noe av det sportlige og moderne i en BMW.

Bilen jeg har kjøpt er en 2011 BMW 550ix med 55000km. Kan vel ikke være alt for mange av dem i Norge :smile:

Den står for øyeblikket i Tyskland og venter på Transport opp til Norge. Bilen har ikke M-pakke og ser ganske "boring" ut egentlig. Planen er å gjøre noe med dette gjennom å bygge F10 M5 utseende. Alt blir i originale M5 deler

Ellers er den godt utstyrt, kan nevne: Komfortseter med memory, Headup, Softclose, 4soner klima, Aktiv cruise, El bakluke, Ryggekamera, Comfort access, Glass luke, Navi proff, Adaptive xenon + en masse andre greier...

Mods liste nå er:

-M5 fanger foran (Kjøpt)

-M5 fanger bak (Kjøpt)

-M5 fram skjermer (Kjøpt)

-M5 sideskjørt (Kjøpt)

-M5 PF spoiler (Kjøpt)

-M5 2014 grill

-M5 ratt med shift paddler og airbag (Kjøpt)

-20" felger

-Endre på eksos (Endestusser kjøpt)

-Eibach pro senkesett (Kjøpt)

-M innsteglister

-M fothviler

-X6M girvelger

-Foliere/lakkere lister rundt vinduer

-Lakkere interiør lister

+++

Eneste bildene jeg har er fra BMW konfiguratoren

post-54551-0-36570700-1410706347_thumb.ppost-54551-0-17686800-1410706396_thumb.p

Endret av bmwZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd.. Skulle gjerne lagt inn et bud. :smile: Veldig lekker bil.

 

Blir sikkert stas med 550ix da. Må jo være den ultimate bruksbilen for norske forhold. :smile:

Tror forøvrig aldri jeg har sett noe slikt til salgs her i landet.

Den ble faktisk solgt første dagen den lå ute på finn.no :-P

 

Ja, gleder meg til ett nytt prosjekt. Skulle jeg valgt uten tanke på videresalg, så hadde jeg valgt uten Xdrive, men tror den er 10x mer lettsolgt med :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med artig bil på vei :) Godt du tok til fornuft og kom deg bort ifra drosjebil :P Godt noen kjøper 550I nå som alle skal ha M550d hvis de skal ha femmeren med største motoren, V8er er og blir V8er 8)

Selv ville jeg nøyd meg med kun M-sport, er jo ikke noen M5 dette men det er meg. Blir nok kjemperå uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med artig bil på vei :) Godt du tok til fornuft og kom deg bort ifra drosjebil :P Godt noen kjøper 550I nå som alle skal ha M550d hvis de skal ha femmeren med største motoren, V8er er og blir V8er :cool:

Selv ville jeg nøyd meg med kun M-sport, er jo ikke noen M5 dette men det er meg. Blir nok kjemperå uansett :)

Takker :grin:  Ja, fornuften seiret ;)

 

Skal ikke prøve å lage noen M5 kopi, ønker bare ett tøffere utseende. Når jeg først skal bytte alt, så er det kun noen skjermer fra eller til som skiller.

Skal beholde de originale speilene, skal ikke ha 4 rør bak, men ha firkanta eksos, som på 550i. Skal ikke ha M5 logoer osv... Fangerene på M5 ser så mye mer aggressive ut. Samt at bredere framskjermer gir meg mer plass til felger, siden den har Xdrive :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Dette blir spennende. Visste ikke at f10/11 var kommet som 550! Er sikkert en sprek maskin det :)

Takktakk... Ja, 4,4 V8 Biturbo med 408hk og 600nm. Er visst noe "underrated" også. Er nærmere 450hk og 650nm :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med en ok ny bil :P CLS 55 amg vil alltid være bedre enn en "standard" femmer... Skal man sammenligne med noe så må det være CLS500 motoren.. 

 

Men tøft at noen velger bensin motor fremdeles :P

 

(ps: elsket oppgraderingene dine på CLSen!)

...og likevel er ikke CLS 55 AMG mer en kun 0,1 sekund raskere 0-100 enn en "standard femmer"! 4,7 sek for 55 CLS og 4,8 sek for 550i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...