Gå til innhold

BMW E38 740


Robinsp
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er ytterdiameter på rattet ditt om jeg tør spørre? Sikler etter et slikt ett selv i min e38

Mener rattet er 370 mm i ytterdiameter. Er et vanlig M ratt som også ble levert på E39 M5. Dette rattet er muligens trekt om siden det har perforeringer i skinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener rattet er 370 mm i ytterdiameter. Er et vanlig M ratt som også ble levert på E39 M5. Dette rattet er muligens trekt om siden det har perforeringer i skinnet.

Ok. Ja har ikke sett noen andre som ser ut sånn hvertfall, var pent. Si i fra viss det er til salgs, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Fått gjort litt forskjellig på bilen denne uken.. Endelig fått montert coilovers bak også, tok lang tid pga ene bakdemperen jeg fikk først var deffekt. Ble en helt annen bil å kjøre siden alle demperene var sprengt og ene bakfjæren knekt :P

 

Fått sjekka oljepumpen og der var alt som det skulle, gikk over med moment nøkkel på boltene. så ble olje, filter og bremseklosser bytta. 

 

Ellers har jeg fått ferdig lakkert bakrute senker i posten og testa fort og gale ene bakfelgen på bilen. Tenke å få sammen felgene og vrenge på dekk iløpet av uka :)

 

Legger ut bilde imorgen når bilen har fått seg en vask og det er lysere ute

 

IMAG0550_zpsf5uueeta.jpg

 

IMAG0549_zpscojgiri1.jpg

 

IMAG0547_zpskfjs4gzm.jpg

 

Klarte også å rive av dekselet på rullen til setebeltet bak når jeg skulle sett inn sete ryggen igjen..  \:D/ Så da gikk det som det måtte gå. Men ny er kjøpt 

 

IMAG0551_zps8zllnch5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med settet? :)

Bestilte et selv sist uke

 

Ja fornøyd med det :) Sprøyta tectyl på gjengene og tok noen runder med gråteip rundt så det ikke fyller seg med dritt. Så blir det mye greiere når jeg skal finjustere når jeg får på sommer felgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...