Gå til innhold

BMW e28 528 1985 modell selges! høstpris 40k


m535i e28
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw e28 528 1985 modell vurderes solgt før vintern. bare få måneder til den er veteran!

Orginalt 525 ikke godkjent ombygd, men står 2.5/2.8 både på blokka og innsuget så ikke noe problem.

Meget bra for rust, men er litt på høyre hjulbue bak, ny bue medfølger. Ganske bra i lakk, men noen striper er det jo såklart her å der.

Gått 175k. Tidligere eid av gammel entusiast og tatt veldig bra vare på. Ikke vinterkjørt på maange år.

Står på sjelden frontleppe og shadowline lister rundt om. Selges med nye h&r senkefjører med nye bilsteindempere og 17" mim felger. Står også på shortshift.

EU godkjent til neste vår og årsavgift er betalt!

Kom me bud de som vet hva en e28 i denne standen er værdt. Ikke vits å i kommentere viss du skal komme me uvettige kommentarer.

Mobil nr: 99566449

Prisantydning 40k

Mvh magnus dale

post-64711-0-38468000-1412141544_thumb.j

post-64711-0-83915300-1412141587_thumb.j

post-64711-0-97879400-1412141750_thumb.j

post-64711-0-05226800-1412141794_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil! :)  har ikke fulgt med på e28 markedet så lenge, og det er sikkert over smertegrensa mi for ny bil, men hvilken prisklasse er det snakk om ?

Tenkte meg rundt 60k, men kan gå litt billigere ved hurtig avgjørelse pga har planer om nytt prosjekt i vinter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg rundt 60k, men kan gå litt billigere ved hurtig avgjørelse pga har planer om nytt prosjekt i vinter:)

okay ;) må bli kvitt min e39 530d først i alle fall :)  den her kan jo ikke brukes på vinteren spør du meg, så blir litt for mye å bruke på en bil som blir "nummer to" for økonomien min nå dessverre  :sad:  men lykke til med salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går for 50k nå ved hurtig avgjørelse pga ska handel ny bil!

hvis dette er den jeg tror det er så er det vel byttet topp  og toppakning på den i fjor eller noe (men det må være før ditt eie), stemmer det ? kan jo være greit og ta med :-) da slipper folk og uroe seg for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dette er den jeg tror det er så er det vel byttet topp  og toppakning på den i fjor eller noe (men det må være før ditt eie), stemmer det ? kan jo være greit og ta med :-) da slipper folk og uroe seg for det

Toppakninga røyk rett etter jeg kjøpte den, så er ny pakning på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...