Gå til innhold

Ivrig's E60 M5 SOLGT- Ny E36 M3... GODKJENT! :D Bilder :)


Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig farge! Og gratulerer med brutal bil! :D

Gleder meh til å følge med videre! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk takk :) Håååper den svenske butikken får det dokumentet di mangler imorgen eller tirsdag :) Håper på å ta flyet ned på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok bra! :D

Er vel noen hundre tusen å spare på å kjøpe fra sverige/Tyskland her ja :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Neeeh er ikke så Mye akkurat men hehe

Men bedre med en som Er solgt ny i Sverige å mere utstyr enn man får her som regel. Skikket fra Tyskland også men vanskelig å finne med fin km der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Nå har selgeren mottat registreringsbeviset så nå bare venter vi på at pengene skal komme inn på kontoen dems. Di er trekt fra min konto på morgenen idag så håper det blir henting på onsdag!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med grombil :D tenker du gleder deg til å få henta gliset :D

flotte biler dette her, tar litt tid å venne seg til smg kassa men etter det så er den faktisk helt nydelig!

Takk! Ja hent klart!!! Har hatt noen E46 M3 med smg så ;) Helt rått syns jeg! Skjønner ikke at folk foretrekker manuell framfor smg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Ja gleder meg som en unge!!

Nei gidder ikke sette skilter på den føre våren, ikke noe bruk for skilt på den i garasjen i vinter :P

Venter bare på paypalinvoice på eksosen og fjærene så er det på vei iallefall :) Så skal frontfangeren lakkeres. Å blir sikkert noe mere småtteri innen våren :) Men tenkte lufte den til Oslo Motorshow til helga om jeg får den innen da som er 99% sikkert

Ja det er jo forståelig hvis bilen uansett skal settes bort over vinteren, neste år er jo bruksfradraget større også så da er tusenlapper spart bare der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo forståelig hvis bilen uansett skal settes bort over vinteren, neste år er jo bruksfradraget større også så da er tusenlapper spart bare der :)

Jaaa, har prøvd meg på

Kalkulatoren å sette datoen på årsmodell 6

Måneder tilbake men ble ikke noe forskjell men skal jo bli det. Om jeg hadde ventet til 28.07 neste år går det ner 25 ca så burde jo gå ned halvparten. Når jeg regga M3n ble det hvertfall billigere enn på kalkulatoren så er nok bare den som ikke er helt riktig.

Meeeen jeg driver å prøve finne noe felger, prøvd å google for å finne bilder av E60 med noe litt kule felger men ikke funnet noe spess ennå.

Noen som har noe tips? Bilder, link, kanskje noen som selger?

Denne bilen må jeg prøve å ikke gå "helt berserk" med... Men det går nok like dårlig som alltid det så regner med det blir noe felger :P

Planen var å bruke di originale men... Syns di er ganske kjedelig! Skal jeg bytte hjul, vil jeg hvertfall ha noe som ikke subber, tar borti osv... Blir ikke noe stance bil :) Vil ha den fullt brukanes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Megan eksos med Titantupper bestilt :) Eksosen jeg satte på M3n veide nesten ingenting! Den originale bakpotta på M3n var skammtung!! Catback kalles det... Er bakerste pottene, vil ikke at det skal bråke så jævlig!! Venter på paypal regning på H&R fjærer :)

Viktig å få på ting raskest overhode mulig som alltid hehe :P

Noen som kan Photoshope felga Grå over på den blå? :)

post-48064-0-85894300-1412630107_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...