Gå til innhold

F11 520 - 2014 mod


Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny bil! Hva slags mobilholder er det du har der? Den sitter fint!

Takk skal du ha.

Har i alle år kun brukt mobilholder fra Brodit - www.brodit.se

Brodit lager holdere til de fleste telefontyper og fester til de fleste biler.

De har en meget god oversikt på websidene sine.

De leverer både passive holdere, holdere med lader via sigarettenner og aktive holdere med fast tilkobling av strøm (den benytter jeg).

Her er det ingen ulyder eller noe annet.

Bor du i Bergen eller Trondheim er Bilradiospesialisten veldig grei å bestille hos og de monterer også (greit om en velger aktiv holder som skal kobles og paneler skal vekk slik at ledninger ikke synes).  Tror også deal.no selger.

Skrik ut om det er noe. Har "doktorgrad" i Brodit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kommentar angående felgdimensjonen.

Disse finnes ikke i 8,5" og 10" bredde. De fås i 20x8 ET36, 20x9 ET44, 20x9 ET24 og ET29, 20x10,5 ET24 og ET35.

 

Det vanlige på F10/11 er 20x9 ET29 og 20x10,5 ET35 som jeg antar du har.  :smile:

Du har selvsagt helt rett....

Tok dette fra husken men har sikkert rotet med andre dimensjoner fra andre felger som ble vurdert....

Onsdag denne uken skal den til Biltilsynet for å få godkjent i vognkortet nye dekkdimensjoner og senkesett. Antar dette er mer eller mindre formaliteter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha.

Har i alle år kun brukt mobilholder fra Brodit - www.brodit.se

Brodit lager holdere til de fleste telefontyper og fester til de fleste biler.

De har en meget god oversikt på websidene sine.

De leverer både passive holdere, holdere med lader via sigarettenner og aktive holdere med fast tilkobling av strøm (den benytter jeg).

Her er det ingen ulyder eller noe annet.

Bor du i Bergen eller Trondheim er Bilradiospesialisten veldig grei å bestille hos og de monterer også (greit om en velger aktiv holder som skal kobles og paneler skal vekk slik at ledninger ikke synes).  Tror også deal.no selger.

Skrik ut om det er noe. Har "doktorgrad" i Brodit :)

 

Takk for utfyllende svar! Jeg tror jeg går for den med USB, slik at mobilen kobles opp mot bilen. Jeg klarer ikke helt å finne den som kan festes på samme måte som din til 4-serien da.. Hvordan er denne montert? Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for utfyllende svar! Jeg tror jeg går for den med USB, slik at mobilen kobles opp mot bilen. Jeg klarer ikke helt å finne den som kan festes på samme måte som din til 4-serien da.. Hvordan er denne montert? Takker for svar :)

Heia

Ser på 4-serien at de kun har feste lengre oppe til høyre for rattet. 

http://brodit.se/productList.html?brand=BMW&model=4-series&year=2014&pn=prod

Mulig de kommer med flere løsninger om en venter litt?

Erfaringsmessig pleier de å tilby en løsning ned til høyre ved midtkonsoll, lengre oppe til høyre for rattet og lengre oppe til venstre for rattet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...