Gå til innhold

F11 520 - 2014 mod


Anbefalte innlegg

4 timer siden, Evopower skrev:

Behold den du har. Flott bil :D det å si at f11 er gammalt og utdatert fordi g31 er her, stemmer ikke. Da er det bedre å ha den du har nå noen år til, og heller få seg en pent brukt g31 m550xd, hvis det er det du ønsker ;) 

Det beste er jo selvfølgelig å beholde den bilen mtp det økonomiske tapet, men slik jeg skrev tidligere idag; å bruke et par hundretusen ekstra på det samme karosseriet er bortkastet når det nye designet er tilgjengelig på markedet, det er ihvertfall min mening. 

Med engang det begynner å bli en del G30/31 på veien vil F10/11 se utdatert ut, men det at den holder seg bra designmessig er noe helt annet. Bare se på E71, den ble produsert i 2008 og ser fremdeles veldig bra ut, men plasser den ved siden av en F16, så ser du helt klart at den er utdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Fahad skrev:

Det beste er jo selvfølgelig å beholde den bilen mtp det økonomiske tapet, men slik jeg skrev tidligere idag; å bruke et par hundretusen ekstra på det samme karosseriet er bortkastet når det nye designet er tilgjengelig på markedet, det er ihvertfall min mening. 

Med engang det begynner å bli en del G30/31 på veien vil F10/11 se utdatert ut, men det at den holder seg bra designmessig er noe helt annet. Bare se på E71, den ble produsert i 2008 og ser fremdeles veldig bra ut, men plasser den ved siden av en F16, så ser du helt klart at den er utdatert.

Ser den, men akkurat der kan jeg ikke hjelpe. Da jeg storkoser meg når jeg ser en e39 msport eller en e38. Og forsåvidt også x5 e70. Mens en f30 eller g30 har jeg tatt meg i å ikke snu meg etter. F11 er en meget gjennomført bil, så hvis du vil bruke masse penger på å ha noe som bare kjennerne kan se at er det siste nye (vanlig mann i gata tror f11 er ca like ny som g30) så må du versågod det. Men jeg ville valgt etter hva du selv synes ser BEST ut, ikke hva som ser NYEST ut. Ser problemstillingen og forstår vel sånn halvveis dem som må ha det nyeste bare for å kunne vise det frem/sitte med vissheten om at de har det nyeste, men det er et uklokt valg. Men har du råd og lyst, så hvorfor ikke? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Evopower skrev:

Ser den, men akkurat der kan jeg ikke hjelpe. Da jeg storkoser meg når jeg ser en e39 msport eller en e38. Og forsåvidt også x5 e70. Mens en f30 eller g30 har jeg tatt meg i å ikke snu meg etter. F11 er en meget gjennomført bil, så hvis du vil bruke masse penger på å ha noe som bare kjennerne kan se at er det siste nye (vanlig mann i gata tror f11 er ca like ny som g30) så må du versågod det. Men jeg ville valgt etter hva du selv synes ser BEST ut, ikke hva som ser NYEST ut. Ser problemstillingen og forstår vel sånn halvveis dem som må ha det nyeste bare for å kunne vise det frem/sitte med vissheten om at de har det nyeste, men det er et uklokt valg. Men har du råd og lyst, så hvorfor ikke? :) 

Nå handler dette selvfølgelig ikke om meg. Hadde jeg vært opptatt av å ha det nyeste, så hadde ikke jeg gått for en E71 😉 Det jeg diskuterer er å bruke penger på det samme karosseriet, men det er nå min mening 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Lagt litt dødt her :)

All diskusjon til side.
Flere har sikkert fått med seg at det ble ny bil..
Er egen tråd for denne og den leveres innen 2 uker...

Men til svar på diskusjonen.
Kravet er ikke at jeg MÅ ha ny bil, for jeg er svært glad i dagens F11.
Tanken er den at jeg vil ha bil som har alle garantier i orden. 
Jeg synes det er svært behagelig å til enhver tid vite hvor mye bilen koster meg per mnd uten noen overraskelser.
I tillegg skal jeg være ærlig å si at det nyeste av teknologi trigger meg litt. 
Utvendig er det ikke store endringen, men innvendig blir det for min del en stor oppgradering fra F11 til G31. En den grunnet at G31 har nyere/mer teknologi, men også at jeg ikke ikke tok helt av i bestillingen av F11 men gjorde det i G31 :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jan Christian Huus skrev:

Lagt litt dødt her :)

All diskusjon til side.
Flere har sikkert fått med seg at det ble ny bil..
Er egen tråd for denne og den leveres innen 2 uker...

Men til svar på diskusjonen.
Kravet er ikke at jeg MÅ ha ny bil, for jeg er svært glad i dagens F11.
Tanken er den at jeg vil ha bil som har alle garantier i orden. 
Jeg synes det er svært behagelig å til enhver tid vite hvor mye bilen koster meg per mnd uten noen overraskelser.
I tillegg skal jeg være ærlig å si at det nyeste av teknologi trigger meg litt. 
Utvendig er det ikke store endringen, men innvendig blir det for min del en stor oppgradering fra F11 til G31. En den grunnet at G31 har nyere/mer teknologi, men også at jeg ikke ikke tok helt av i bestillingen av F11 men gjorde det i G31 :P

 

Skal du selge F11 privat eller går den i innbytte? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Antar flere har fått med seg at bilen er til salgs.
Motorforum i Bergen står for salget da jeg er på reis stort sett hele tiden og ikke kan følge opp ett salg.
Prisantydning er kr 479 000,-
Denne blir lagt ut en av de nærmeste dagene igjen for kr 459 000,-
Send meg gjerne en PM om du er intr.

Link til dagens annonse: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=108669458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...