Gå til innhold

F11 520 - 2014 mod


Anbefalte innlegg

Ja, det var mye diskusjon på dimensjon på bakhjulene og at de hadde avvik fra vognkortet og ikke fremhjulene..  
Hadde ikke med noe papir på hjul/felg. 
Men hadde med begge delene av vognkortet, TUV-papirer på senkesett og papirer fra hjulstillingskontrollen. Senkesettet ble godkjent på 5 minutter. 

Uansett løste det seg når de oppdaget hunden bak i bilen i skikkelig bra og TUV-godkjent hundebur. 

Så nå er den godkjent med senk og alternativ dekkdimensjon bak 285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, 520d?

Elsker felgene, ønsker flere bilder noe mer dagslys ;-)

Gratulerer med flott børse!

Takk for det....

520D ja :)

Største motoren med M-sport, xDrive og facelift og ellers sånn midt på treet utstyrt.

Valget av felger er det egentlig E.H.D sin skyld.

Jeg vurderte noen Breytonfelger, men ble tipset om disse. I ettertid er jeg ekstremt glad for tipset. Felgene passer helt perfekt til bilen etter min mening :)

Flere bilder kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det....

520D ja :)

Største motoren med M-sport, xDrive og facelift og ellers sånn midt på treet utstyrt.

Valget av felger er det egentlig E.H.D sin skyld.

Jeg vurderte noen Breytonfelger, men ble tipset om disse. I ettertid er jeg ekstremt glad for tipset. Felgene passer helt perfekt til bilen etter min mening :)

Flere bilder kommer....

BBS CH er legendariske felger til BMW, og ser det ut til - også perfekte til F11.

Har fulgt F11 og prisene en stund.

Og syns vel egentlig at konseptet du har, LCI, X-drive i kombinasjon med den nye motoren er genial OG ganske fornuftig priset ifht 525Xd preface.

Vil tro nettopp den modellen du har her vil holde seg meget godt.

Gratulerer med flott bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBS CH er legendariske felger til BMW, og ser det ut til - også perfekte til F11.

Har fulgt F11 og prisene en stund.

Og syns vel egentlig at konseptet du har, LCI, X-drive i kombinasjon med den nye motoren er genial OG ganske fornuftig priset ifht 525Xd preface.

Vil tro nettopp den modellen du har her vil holde seg meget godt.

Gratulerer med flott bil.

Du mener CH-R.  ;-)  Og denne er vel en 2014 modell så han har ikke den nye 2-liter dieselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende at du fikk det godkjent uten å ha med noen papirer. Så det var dekkdimensjonen bak de diskuterte mest?

Sa de noe om hva de syntes om felgstørrelse og innpress? 

Nei... 

Det var kun dekkdimensjonen de diskuterte som de tok opp med meg. 

Felgstørrelse og impress nevnte de ikke...

Sitter med kontrollseddel hvor det står at dekk og senkesett er godkjent og venter på nytt vognkort...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBS CH er legendariske felger til BMW, og ser det ut til - også perfekte til F11.

Har fulgt F11 og prisene en stund.

Og syns vel egentlig at konseptet du har, LCI, X-drive i kombinasjon med den nye motoren er genial OG ganske fornuftig priset ifht 525Xd preface.

Vil tro nettopp den modellen du har her vil holde seg meget godt.

Gratulerer med flott bil.

Takk for det :)

Stemmer som E.H.D skriver at felgene heter CH-R og at jeg ikke har den nye motoren. 

Jeg er selv meget fornøyd med bilen og fargekombinasjon og felger. Vær obs på at xDrive i M-sport er en del hevet i forhold til en M-sport uten xDrive, derfor har jeg senket min nå. Nå ligger den lavt som en M-sport og den har trekk på alle fire.

Har du planer om å bestille deg en anbefaler jeg virkelig å kjøpe med internettpakke, Real Time Traffic Information og Multifunksjonelt intrumentpanel. Dette er ikke det dyreste utstyret, men gir mye for pengene. Bor du i by er Trafikkinformasjonene i real time helt super å bruke for å slippe unna køer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Stemmer som E.H.D skriver at felgene heter CH-R og at jeg ikke har den nye motoren. 

Jeg er selv meget fornøyd med bilen og fargekombinasjon og felger. Vær obs på at xDrive i M-sport er en del hevet i forhold til en M-sport uten xDrive, derfor har jeg senket min nå. Nå ligger den lavt som en M-sport og den har trekk på alle fire.

Har du planer om å bestille deg en anbefaler jeg virkelig å kjøpe med internettpakke, Real Time Traffic Information og Multifunksjonelt intrumentpanel. Dette er ikke det dyreste utstyret, men gir mye for pengene. Bor du i by er Trafikkinformasjonene i real time helt super å bruke for å slippe unna køer :)

Ambisjonsnivået mitt ligger ikke ved kjøp av nybil nå dessverre.

Jeg har kjøpt nybil (E90) ved en anledning og vet hvor vanskelig det er å spekke, kroner vs følelser, virkelig en karusell.

F11 er en glimrende bil, og isolert sett er 5 serie i mine øyne den perfekte BMW, men jeg liker å sitte høyt, så blir nok en F25 ved neste korsvei!?

X-drive er vel 15mm høyere enn standard?

Kos deg med en flott bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på hvor høy xDriven er, men jeg senket den 30 mm hele veien rundt. Utseendemessig ser det bra ut synes jeg og den er ikke blitt så lav at jeg må ta hensyn til det det hele tiden.

Ja, det er ikke lett å spekke en bil, og må si at det er noen ting jeg angrer på at jeg ikke fikk med meg, men ett sted må en stoppe...
Koser meg alt med ny bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...