Gå til innhold

Amarios' E36 325i Sedan og andre biler - 2021 første update, atter en ny bil E46 330D. Selge unna biler?


Amarios
 Share

Anbefalte innlegg

Fått gjort litt småpjusk med bilen, tok motorrens på den og bytta olje. Ble Castrol denne gang, funker nok. :P

Og så har det irritert meg en stund nå hvordan endestussen så ut, ikke vaska eller polert den siden jeg monterte effektpotta. >.<

Før, nasty som fy :

IMG_0521.JPG

 

Weapons of choise; først avfetting, deretter skylle med vann. Så var det bare å gni med Svint til jeg ble lei.

IMG_0522.JPG

 

Skylte av med mer vann, tørka av. Og så gikk jeg over med Autosol. Tok knappe 30min alt i alt, og finishen ble grei nok den. :)

IMG_0523.JPG

 

IMG_0524.JPG

 

Men kjenner jeg må få meg //M-fanger bak også snart, syns potta stikker altfor langt ut bakover. Og kanskje en diffuser samtidig. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har man fått vært på Sommertreff og kjørt på bane igjen, mye mer moro når man har diffbrems. ^_^

Lettere å få den sidelengs, og å holde den der. Samt bedre grep når man vil kjøre fort. Kjørte ikke så mange runder med "gripkjøring", men fikk kutta rundetida mi 4 sekunder i forhold til i fjor. 1.54 var vel beste denne gang.

Ble ikke tatt så mye bilder men har noen. :)

Her har man rigga klart teltet etc. (Lillebrodern som poserer :P)

IMG_0541.JPG

 

En jeg lå rett bak (racepreppa Datsun 280Z), tok fyr ute på banen. Gikk bra med førereren, men bilen brant helt ned. Brannbil kom ikke før det var aaaaltfor sent. :\

IMG_0542.JPG

 

Senka skateboard, hehe. xD

IMG_0545.JPG

 

Ganske fin denne:

IMG_0548.JPG

 

Mye folk på breisladd på lørdag.

IMG_0553.JPG

 

Premieutdeling for breisladd, utstilling etc.

IMG_0555.JPG

 

Meg i godt driv, blir ikke så mye røyk med 200 gamp. :P

IMG_0567.JPG

IMG_0583.JPG

IMG_0587.JPG

Liten snutt fra kjøringa, har mer som jeg må redigere før jeg legger ut.

 

Veldig morsom helg, håper jeg har penger til å dra på høsttreffet også. :)

Men må ha med meg mer dekk i så fall. Hadde bare 4stk med meg, det holdt til utpå formiddagen på lørdag.

Klarte heldigvis å finne noen snille folk som ga meg 4 dekk og la om på felg for meg. Så fikk kjørt mer lørdag og søndag.

Hadde ingen problemer med bilen heller, oppførte seg fint. *knock on wood*

 

Kommer ny update snart med noe jeg har brukt altfor lang tid på å få gjort. ^^

 

Endret av Amarios
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har lekt med tanken på å gjøre denne om til banebil, men føler den egentlig er for fin til det. Og blir vel billigere å kjøpe ett sånn høvelig ferdig banebilprosjekt. :P

Men mer power er på ønskelista uansett, kompressor eller turbo hadde gjort seg. Men pengeboka er ikke like enig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide med en update, fått bytta frontfanger, høyre forskjerm og montert sideskjørt. Etterlengtet å få de tingene på, gjorde seg veldig. :)

Hadde også noen M3 replica speil ligggende, i chrome så gikk ikke å få lakkert. Ble til at jeg plastidippa de sort. Får bli nye lakkert i bilens farge etterhvert, men det ser ikke så værst ut.

Montering av frontfangern og skjermen gikk som en lek, var værre med sideskjørta..

Boresjablongen stemte ikke overens med skjørta verken under eller bak, på sidene funka det.. Men den pakninga som skal sitte øverst på skjørta var jo helt elendig, limet hadd null funksjon.

Og klipsene knakk i hytt å pine, så nå mangler ca. halvparten av klipsa. (I tillegg så mangla det 4 i posen. Har sendt klage til GS, ikke akseptabelt i min bok.)

Passformen på selve sideskjørta var bra iallefall. :P

Var ganske nervepirrende å skulle borre hull i kanalene før montering må jeg si, men spraya på med rustprimer der jeg hadde borra og lakka over igjen. Så håper jeg slipper rustfaenskap.

Ble dårlig med bilder mens jeg holdt på. (Som vanlig :P)

 

Resultat:

IMG_0590.JPG

Vurderer å ta sotfilm på tåkelysene, har enda litt til overs fra når jeg gjorde det på hovedlysene.

IMG_0640.JPG

 

IMG_0654.JPG

 

Begynner å bli fornøyd med bilen utseendemessing nå. :wub:

Endret av Amarios
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Amarios changed the title to Amarios' E36 325i Sedan og andre biler - 2021 første update, atter en ny bil E46 330D. Selge unna biler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...