Gå til innhold

MagnusHN's #335 E39 M5 Touring - SOLGT


MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

Rå bil! Gratulerer. Men den får vel ikke standardutseende går jeg ut ifra?

Jeg misliker den orginale takspoileren til touring, da det ser nesten ut som den er i ferd med å smelte, siden den daler forsiktig ned i bakkant. Har lenge sett etter schnitzer sin utgave, men det virker helt døfødt å oppdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt! Deilig farge! Jeg har hatt mange ombygde biler, å har ingenting negativt å si om det. Skjønner ikke hvorfor folk er så negative til det. En ting er garasjemekk med jallaløsninger her å der... Men SSP bygd eller Yngve som alle mine har vært, der merker man null forskjell fra en original. Å har en oppfatning av at ombygde er tightere enn orginale siden myyyye blir byttet pg oppgradert under ombygging :) Gleder meg til å se utviklinga på denne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil! Gratulerer. Men den får vel ikke standardutseende går jeg ut ifra?

Jeg misliker den orginale takspoileren til touring, da det ser nesten ut som den er i ferd med å smelte, siden den daler forsiktig ned i bakkant. Har lenge sett etter schnitzer sin utgave, men det virker helt døfødt å oppdrive.

Takk :D Eneste som blir gjort utvendig er lakkering av speil, taklukespoiler, og en annen diffusor bak, samt muffle delete. Så må få tak i noen grove enderør. Tenker noe alla disse:

2013-02-02_13-34-01_407.jpg

IMG_9988.jpg

 

 

Gromt! Deilig farge! Jeg har hatt mange ombygde biler, å har ingenting negativt å si om det. Skjønner ikke hvorfor folk er så negative til det. En ting er garasjemekk med jallaløsninger her å der... Men SSP bygd eller Yngve som alle mine har vært, der merker man null forskjell fra en original. Å har en oppfatning av at ombygde er tightere enn orginale siden myyyye blir byttet pg oppgradert under ombygging :) Gleder meg til å se utviklinga på denne!!!

Takk :) Fargen var en veldig STOR pluss i boka! Ville ha noe annet en svart nå... Understellet er veldig tight, føles ut som det er en mye nyere bil enn det er :)

 

Grattis med grom handlevogn Magnus :D Blir spennende å se hvordan dette blir. Du har jo lagt lista høyt mtp å overgå E46en ;)

Takk takk :) Føler jeg har mye press på meg, men har trua på at denne blir ganske fet. Er ikke så mange M5 stasjer, så man skiller seg ut litt allerede der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med RÅÅ bil :D   Dette er en av drømmebilene ja :D     trudde det bare var en av denne i norge jeg (den på finn.no)

 

 

enig med de over, få på spoileren bak så er den perfekt :D    kan og anbefale e38 stolene om du får tak i noen i god stand : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så irriterende når bilen har stått ute og jeg skal kjøre om morgenen, så ligger det masse vann og dugg på bakruta. Og når det blir så mye regn at det renner nedover der. Selv etter polering med RainX. Menmen, forskjellige meninger :) Kan forsåvidt hende at det ikke er så stort problem på E39 touring da de er mer rette bak, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...