awt

Utstyrsliste-tråden versjon 2.01

Anbefalte innlegg

2 timer siden, norbakken skrev:

Etter utallige forsøk på x-antall vin-dekodere så er det ingen som klarer å finne noe på mitt chassisnummer, er det noen som har vært borti lignende?
Jeg har klippet og limt, og skrevet inn, hentet både fra vegvesen.no og vognkort. Noen tanker?

Om none vil prøve så er det WBAFE7104D7767525

E

Du skal kun legge inn di 7 siste i chassinr ditt.
Vanligvis så har det hvert både bokstav og nummer i slutten av et chassi når jeg har sjekket hvetfall, men i ditt tilfelle så ser jeg at det kun er tall. Kan være noe med bilens alder og gjøre at dette ikke fungerer.

Endret av vegard89

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, norbakken skrev:

Etter utallige forsøk på x-antall vin-dekodere så er det ingen som klarer å finne noe på mitt chassisnummer, er det noen som har vært borti lignende?
Jeg har klippet og limt, og skrevet inn, hentet både fra vegvesen.no og vognkort. Noen tanker?

Om none vil prøve så er det WBAFE7104D7767525

E

Hva slags bil er det snakk om? For å kunne decode utstyrslister der jeg gjør det, så er understellsnummeret ditt ikke i databasen, dvs at i dette tilfelle så har du et tall for mye.

Endret av Clevion

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 minutter siden, Clevion skrev:

Hva slags bil er det snakk om? For å kunne decode utstyrslister der jeg gjør det, så er understellsnummeret ditt ikke i databasen, dvs at i dette tilfelle så har du et tall for mye.

Det er snakk om en e23 728i... Har snakket med Bavaria og de finner ikke noe de heller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, norbakken skrev:

Det er snakk om en e23 728i... Har snakket med Bavaria og de finner ikke noe de heller...

Den er nok litt for gammel dessverre. Usikker på hvor langt ned man kommer på årstallet, men vet at gamle E39en jeg hadde fra 2001 finnes det informasjon på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutter siden, Clevion skrev:

Den er nok litt for gammel dessverre. Usikker på hvor langt ned man kommer på årstallet, men vet at gamle E39en jeg hadde fra 2001 finnes det informasjon på.

Jeg finner også masse info om min 1985 E28, men det kan hende det finnes et skille mellom 82 og 85 en gang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive