Gå til innhold

Godkjent Ombygd e46 m3 kompressor - Solgt -


Bjanne
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg prøver igjen jeg. Blei nok en E46 m3. De er vell passe oppbrukt nå, meeeen jeg syns fremdeles de er kule.

Jeg har oppigjennom et stykke tid nå samlet opp litt deler her og der til en bil jeg tror jeg kanskje kan bli fornøyd med. Det blir en 2000 modell E46 318 coupe som skal godkjennes ombygd til M3.

Bilen blir nok bygget litt i rykk og napp innimellom som jeg får tid da jeg har et hus og en båt som egentlig bør bli prioritert. Både tidsmessig og økonomisk sett, men vi får se hvor lang tid det tar. Håper å få brukt den litt i løpet av 2015 :)

Lager denne tråden litt for egen skyld med dokumentasjon på arbeidet som går med i å bygge bil, samtidig som det er gøy å dele med andre å få enten ris eller ros. Håper det er noe som faller i smak :)


Planen er som følger: (X) = kjøpt (X) = Done ;)


Karosseri:
Bredde med orginale m3 skjermer (X)
Hellakkering (X)
Orginal CSL Bakluke (X)
Vorsteiner GTR Panser Utgår..

Motor
01 Mod S54 Med nye rådelager
ESS VT550 Kompressor. (X)
Oppgradert clutch

Understell &Drivverk
Bruke Porsche Brembo Calippere
PFC Skiver og klosser
KW3 Clubsport understell
PeeBee 55 forstilling (hvis det er å oppdrive)
NMS GTR forsterkning i bakstilling
(Vurderer aluforinger i bakstilling men er litt usikker)

Interiør
M3 delskinn. (X)
Sort Tak trekk (X)
NMS Halvbur

Sort orginal dash og gulvteppe. (X)

Felger:
Orginale CSL felger Sortlakkerte (X)
Apex concave

Eksos
Euro spec grenrør,
USA mellom potte
Ferrita custom bakpotte


Oppdateringer kan forekomme, og etter tidligere erfaringer kan det være den blir solgt og til fordel for båten når sommern nærmer seg:P Håper ikke det skjer denne gangen igjen men det kan jeg ikke garantere ;)

post-55082-0-89281000-1452609168.jpg

a.jpg

diffuser.jpg

post-55082-0-89281000-1452609168.jpg

a.jpg

diffuser.jpg

Endret av Bjanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe bilder jeg vil ut med helt enda :) kommer noen i løpet av neste uke tenker jeg :) 

 

Men hvis noen vet om en Orginal M3 Csl bakluke eller Vorsteiner CSL bakluke er jeg meget interessert,

 

Er egså interessert i Vorsteiner GTR panser eller Flossmann GTR panser hvis noen har det liggende. Eneste jeg mangler for å få lakkert alle karosseri deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferrita blir det om jeg har penger til å bygge et eget et. :) må se litt an. har en del utgifter med båten før sommern så får se hvor mye mer enn det jeg har kjøpt inn det blir i første omgang.

 

Fargen er vell Monaco blå tror jeg det var- fra F10 m5 hvis ikke jeg tar helt feil, jeg kan ta feil, hender jeg tar feil av sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...