Gå til innhold

Godkjent Ombygd e46 m3 kompressor - Solgt -


Bjanne
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Fått bilen hjem i dag i hvertfall :) sliter litt med å finne årsaken på en rød oljelampe på en annen bil jeg har bygd så denne ble bare pent parkert i dag. Det blir den forsåvidt frem til den andre er ferdig. Tok to kjappe bilder av bilen på hengern og "kraftpakka" som skal over :)

post-55082-0-79592800-1418660948_thumb.j

post-55082-0-55423300-1418660996_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Her går det ikke akkurat så fort som en skulle håpet.

 

Jeg mangler masse deler som ikke kommer heeelt med det første. sliter med at ene delebilen star stuck I California og der er dører, fanger og skjermene jeg skal bruke til denne bilen. Samt ledningsnettet til bilen skal taes fra denne. så jeg gidder ikke montere for mye før jeg har fått bytta ledningsnettet.

 

Jeg har fått inn forstillinga og montert alle varmedeksler og filt duker og what have you inni motorrommet så det er klart til når resten kommer.

 

Jeg har også kjøpt inn Orginal CSL bakluke med alt som tilhører denne, mangler bare et Vorsteiner GTR panser nå  :) dette er jo et side prosjekt som går innimellom slagene på båt andre biler og huset så det er ikke alt for mye tid satt av til denne heller. Men noe får en gjort da :)

 

Motor osv fra M3n er tatt ut så det står klart til å monteres når ledningsnettet er på plass så det skal ikke ta for lang tid når jeg først får alt jeg skal ha :) Slik står bilen nå I hvertfall :)

 

 

 

post-55082-0-98080200-1424192300_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke akkurat tallet, men tror det var rundt 10 lapper med alle klips og ledningsstumper osv en må bytte. er noen andre kontakter inni luka fra E39 vistnok, spent på å kjenne hvor mye den faktisk veier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper den ikke veier mye :)

Husker jeg fikk en csl fanger i karbon av en bekjent som jobbet med bilskade en gang og fy søren så lett den var.. Hehe!

10000kr, da har hvertfall prisene droppet drastisk i forhold til hva det kostet før, da man måtte eie en csl for å få tak i deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ikke forsatt eie CSL for å få (nye) deler?

Jeg ba en på forumet om å kjøpe en original luke, siden jeg leste på et amerikansk forum at reglene var opphevet, men han fikk kjøpenekt (koed). Vil selv ha en original bakluke.

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...