Gå til innhold

Godkjent Ombygd e46 m3 kompressor - Solgt -


Bjanne
 Share

Anbefalte innlegg

On 5. august 2016 at 22.37, Bjanne skrev:

Endelig så står det noe gøy i papirene! Nå gjenstår show and shine!! 

Godkjent med  432 hk for daglig kjøring på norske skilt. Også har jeg jo da muligheten til 550 hk for banekjøring :) 

Screenshot_20160805-142621.png

Hvordan er det mulig egentlig? 432hk... Hva inngår i det? Hvordan er bilen vist da lissom? Finnes det noe ess Kit som leverer så lite? 500kitet? Hehe bilder av vognkortet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

det der synest eg er en veldig ryddig pris. Lykke til med salg, ville mye heller hatt denne enn en standard nedsarva org bil :) Hadde aldri solgt denne for den prisen hadde eg lagt så mye arbeid i den selv.

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Jeg syns dette er for billig for bilen men for å oppmuntre til et raskt salg så setter vi den der. har ikke veldig lyst å selge den heller, men må selge den nå før det nærmer seg sesong og jeg tar den I bruk. Har nettop kjøpt ny tomt jeg skal bygge nytt hus og garasje på så jeg vil ha litt egenkapital.

 

Prøver å profilere salget litt her og da det er nesten umulig å finne den på finn.no mm du spesifikt søker M3 compressor. Det er noen som syns det er gøy å klage på annonser på ombygde biler slik at de ikke kommer under M3 fanen, men heller vanlig 3 serie, og faller da igjennom hos normale søkere. så hvis noen kjenner noen som kjenner noen som kanskje er int I en rå bil så del gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det som var gjort I utgangspunktet, men så har noen sendt inn bilde av bilen med skilt og vist til finn.no at den ikke er orginal m3. så tydeligvis noen som har gjort det til sitt mål I livet å ødelegge for ombygde biler. alle sammen blir slettet av finn og får beskjed om å lage ny under "3 serie" nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.12.2016 at 7.52, Bjanne skrev:

Det var det som var gjort I utgangspunktet, men så har noen sendt inn bilde av bilen med skilt og vist til finn.no at den ikke er orginal m3. så tydeligvis noen som har gjort det til sitt mål I livet å ødelegge for ombygde biler. alle sammen blir slettet av finn og får beskjed om å lage ny under "3 serie" nå.

nei så jævlig idiotisk -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.12.2016 at 7.52, Bjanne skrev:

Det var det som var gjort I utgangspunktet, men så har noen sendt inn bilde av bilen med skilt og vist til finn.no at den ikke er orginal m3. så tydeligvis noen som har gjort det til sitt mål I livet å ødelegge for ombygde biler. alle sammen blir slettet av finn og får beskjed om å lage ny under "3 serie" nå.

At folk ikke har bedre ting å gjøre er helt utrolig! :) Vedkommende bør gå å skamme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...