Gå til innhold

Vis meg din drivstoff-statistikk : >


AndreasBr
 Share

Anbefalte innlegg

@Otis det var ikke ille i det hele tatt :) Du har vel en E61 525 touring, så en tyngre bil. Med det sagt så var det der hele turen, da var vi i Lofoten, Nyksund og litt rundt i Vesterålen hvor det ble mye småkjøring og fartsgrenser under 60. På tur opp var vi vel bikket 70 i snitt og hadde 0,57. Mye veiarbeid nordover og etter Mo i Rana mot Saltfjellet var det katastrofe. Vegarbeidet lettet fra Saltfjellet igjen og kunne dure på til Bognes med en pitstop på Fauske. Jeg kjørte pent og holdt fartsgrensene, men kjørte aktivt og hadde ingen mål om å få forbruket ned, men heller ha det moro bak rattet på en fantastisk bil :)

 

Edit: Fant igjen loggen fra Molde - Myre(ene vegen).

IMG_20170708_204458.thumb.jpg.c380f75a8c9bc12b2e0cc585ac3b3824.jpg

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kjører dieselbil har jo et forbruk som vi som kjører bensinbil kan drømme om.

Her er mitt forbruk på kjøretur fra Tromsø til Oslo gjennom Finland og Sverige med henger på vinterføre.

Min bil bruker det samme med eller uten henger, kjører penere når henger er med.

M5_Forbruk_Tromsø-Oslo_påsken_2018.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ampera skrev:

Dere som kjører dieselbil har jo et forbruk som vi som kjører bensinbil kan drømme om.

Her er mitt forbruk på kjøretur fra Tromsø til Oslo gjennom Finland og Sverige med henger på vinterføre.

Min bil bruker det samme med eller uten henger, kjører penere når henger er med

Du hadde vel M5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som BMW'er er drankere jeg kjørte bruttern's Traktor(Volvo) V70 med 163 HK motor Ålesund- Brimi fjellstue tur-retur via Åndalsnes og hadde forbruk på 0.38. (målt etter pumpe) snittfart 67,7.

Men jeg har kjørt min BMW 316i fra MAX stasjonen etter Bjorli til Ålesund med forbruk på 0.38. men det er er 14 mil med nedoverbakke 4-5 opp resten flatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte i ett strekk fra Bormio(stelvio) i italia hjem til Lesja i gudbrandsdalen i såmmer på 26 timer med min chippa 03 e39 530dat, endte opp med et forbruk på 0,85l per mil:) kjørte da over et par alpepass men for det meste kun motorvei og fri fart, så vil påstå det er et respektabelt forbrukIMG_2104.thumb.JPG.c3fb04bc584811b7cdc316e60b299ceb.JPG :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...