Gå til innhold

torcar
 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
  • 7 months later...
On 26.8.2015 at 17.51, ogee1 skrev:

Da har jeg prøvd igjen. Leste ut Coding Data fra CAS, og TC_MSA_DEFAULT_OFF var satt til aktiv. Så kodingen har tilsynelatende fungert. Prøvde så å sette TC_MSA_DEFAULT_OFF til nicht_aktiv igjen og TC_MSA_MEMORY til aktiv, men dette fungerer ikke heller. :-(

Forstår jeg deg riktig - du har kodet bort auto start/stopp, men du ønsker dette tilbake igjen? Personlig skulle jeg gjerne kodet dette vekk, spurte GS i skien, men de kunne/ville ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/11/2016 at 19.51, Ron Jeremy skrev:

Forstår jeg deg riktig - du har kodet bort auto start/stopp, men du ønsker dette tilbake igjen? Personlig skulle jeg gjerne kodet dette vekk, spurte GS i skien, men de kunne/ville ikke.

 

Nei. Jeg prøvde to varianter, den ene slår den av totalt, mens den andre "husker" hvilken setting den hadde da du slo av tenningen. Ingen av disse virket på vår F25 fordi den hadde for gammel software.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Prøver å kode sterker lys på Angel på park via E-sys men virker ikke nå, virket på min tidligere F11 men nå skjer det ingenting. Har prøvd Carly og men finner ikke den der. Noe her som har gjort det og hvor æ finner det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
1 time siden, steffen1405 skrev:

Hei har noen kodet slik at angel eyes ikke dimmes ned på park posisjon

Prøv dette men ikke sikker på en 2011 F11

FEM_BODY 3060 TFL_MODUS Tfl_s (0, A) or Drl_s (0, A, P) Off Enables Day-Running Lights. Letters: (0: Off, A: Auto, P: Parking)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...