Gå til innhold

Min 1997 BMW 320i e36 cabriolet


Robin94
 Share

Anbefalte innlegg

Da var det kommet noen små ting i posten

spent på å se kvaliteten på AE lysene, om det bare er helt rævva eller ganske bra :)

post-72516-0-85650700-1424882282_thumb.j

M3 GT lepper ifra ebay (ikke helt perfekt finish på disse, men kosta jo bare 150kr å da så hva skal man forvente

post-72516-0-39129300-1424882330_thumb.j

post-72516-0-73094200-1424882369_thumb.j

post-72516-0-69726400-1424882501_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ser slik ut ja :)

Dåli med updates her enda siden bilen fortsatt står vinterlagra, men sal hente den ut ca midten av april ;) ska bli godt, stort savn etter å kjøre BMW! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser slik ut ja :)

Dåli med updates her enda siden bilen fortsatt står vinterlagra, men sal hente den ut ca midten av april ;) ska bli godt, stort savn etter å kjøre BMW! :P

 

Viktig å ta vare på fremtidige klassikere! Hva slags planer har du for den fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er vel å få den ganske så strøken i lakk og alt annet slik som motor, understell, interiør og gjøre det etter min smak :)

Satse på en liten showbil :)

Blir å bestille nye kantfelger til den i mai regner jeg med. Men aller først må den inn på en EU kontroll så får se hva som må gjøres der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man kan få kjøpt scorpion eksosanlegg på nett? Prøvd meg en runde selv ista, men fant kun bakpotter å ikke catback anlegg

Bakpotte er ikke så viktig da det skal handles inn DTM potte med 2x 3" utblås bak :)

Vil tro det ikke blir mye lydforskjell med å kun bytte bakpotte så ønsker å få tak i et catback anlegg :)

Tips mottas med et stort takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, trodde det var et stykke til for at det skulle bli catback men, jaja :P

Mye lyd er bra, har kjørt med original eksos på alle bilene jeg har hatt siden jeg fikk lappen, så nå vil jeg ha masse lyd :)

Spørs om det da bare blir ei billig bakpotte ifra ebay me 2x 3" utblås å montere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig dagen kommet for å kunne hente go bil'n :)

post-72516-0-94891000-1428600471_thumb.j

Da kan man kansje begynne å fikse diverse fremover mot sommeren :)

Først blir det vel lakkering av ny fanger, grillramme og nederste del av høyre dør pga ei lita rust rosé :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...