Gå til innhold

Min 1997 BMW 320i e36 cabriolet


Robin94
 Share

Anbefalte innlegg

Et38 fram å et40 bak tror jeg det var, ikke 100% sikker der desverre :S

Har justerbart coilovers på min, så hvor mye den er senket osv husker jeg ikke på i farta da det er ca 1 år siden jeg monterte det på og justerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nye bilder tatt idag etter en liten vask :)

post-72516-0-11934900-1428752152_thumb.j

Litt slitent interiør men planer om vader stoler i skinn å bakseter i helskinn

post-72516-0-01650000-1428752202_thumb.j

post-72516-0-78399900-1428752253_thumb.j

Baksetene er som nye, ikke mange som har brukt dem for å si det sånn!

(Sorry rotet men er ryddet nå) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips til deg Robin:

 

Ville heller bare gått for sportsseter enn vader. Billigere, behageligere og lettere å få tak i.

Evt. kan du høre med en salmaker om det er mulig å få trukket om de du har nå med skinn eller skai der det er stoff:)

 

Jeg hadde vader-seter i gamle 328en min, og de var harde og jævlige. Og det å ha senkesett og lavprofildekk gjør det ikke akkurat bedre :iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg du var litt slem å ødla planene mine her XD hehe

Har ikke prøvd å sittet i vader stoler enda så er usikker selv på hvordan de er, men dem ser jo råtøffe ut :P er vel bare derfor jeg vil ha dem X)

Det skal sies at de stolene jeg har nå er sykt behagelige å sitte å kjøre i, men har tenkt tanken å kansje trekke om de jeg har nå i noe spesielt combo :)

Er det noen i Tr.heim's område som har vader stoler for å prøve sitte i så skrik ut, vil prøve sitte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke gjort noe mye mer enn bare å ha vaksa bilen og felgene siden sist innlegg

Venter på å få sendt fanger, grillramme, lyktesenkere til lakkering samt nederste del av passasjerdøra pga rust

Lakkereren lager lakkprøver for å matche farge så nermest mulig så kan ta ei lita stund men det blir før mai håper jeg :)

Lite stemningsbilde fra igår da det var finvær i trøndelagen :)

post-72516-0-42893100-1429545495_thumb.j

Vurderer også å få tak i noe nye felger, da innpresset på spesielt framfelgene er litt for høy (et38) får ikke senka mer enn slik på bildepga klaring mellom felg å fjærbein.

Så om noen har noe som kunne vært tøft på bilen med rett innpress å ikke under 18" så send pm el noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har det skjedd noe småtterier her :)

Har fått lakkert ny frontfanger, preface grillramme og fått fjerna den svært synelige rustbobla på passajser sida, har selfølgelig glemt å ta bilder av alt men det kommer når det er montert på bil :)

Det som gjenstår for å få det montert er å skaffe alle skruer for å få til å feste grøftlys i fangeren, da dette selfølgelig ikke ble sendt med ifra koed...

Stusser litt over at det er mye hullrom rundt grøftlykt å fanger når jeg pøvemonterte ista. Skal det være sånn eller? Fangeren er forresten ifra parts.24 så desverre ikke original, og grøftlys er som sagt ifra koed

post-72516-0-58061100-1430320794_thumb.j

:)

Noen som har erfaring med plastidipp på chrome? Vurderer å prøve det på mine preface nyrer da disse er chrome, men dropper det hvis plastidippen ikke holder etter en del vasking

post-72516-0-42618800-1430321120_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har litt trua på plastidipp så det går vel bra om man bare legger mange nokk lag så det blir litt tykt :)

Satser på å få montert fanger imorgen, gleder meg voldsomt for å få på ny fanger, lei av å høre folk maser om den ødlagte som er på nå x-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ny fanger montert ikveld med fungerende grøftlys å :-D

post-72516-0-81906100-1430435429_thumb.j

Ikke montert ny grill enda da jeg ikke fikk kjøpt plastidipp idag så blir over helga )

Imorgen er det ut på treff til Melhus amcar club som inviterer alle bilmerker og folk :) blir vel noen bilder der å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-72516-0-20917500-1430686718_thumb.j

Bilde tatt idag, mangler å få på nederste leppa på fangeren men tror jeg venter med det til det kommer enda ei leppe i posten :)

Satser på å få bilen inn på eu kontroll, så får man sett om hva som må gjøres. Regner med det ikke er så voldsomt da bilen virker smooth :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...