Gå til innhold

Min 1997 BMW 320i e36 cabriolet


Robin94
 Share

Anbefalte innlegg

Da var det tatt en liten eu kontroll av bilen og noen feil/mangler ble det..

Men kan ikke si dette er det værste :) eneste som blir litt herk er at senk må godkjennes å få inn i vognkort :/

post-72516-0-12771500-1430836638_thumb.j

Noen i Tromdheim som har noe felger liggende med rett inpress foran uten å måtte bruke spacer? Bruker idag 5mm spacer foran på et38

Regner med jeg ikke får godkjent senkesett når spacere er montert under kontrollen, eller tar jeg feil? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla noe vaskemiddel idag :)

Rim-7 å Chemical guys sin impregnering for stoff tak utvendig :)

post-72516-0-61074500-1431018788_thumb.j

Får håpe felga får litt mindre bremsestøv på seg etter vask og vox neste gang det blir vaskedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her må jeg følge med :)

 

Er fargen på bilen Sterlingsilber? :P hva med oransje blinkers isteden? Hadde det på min E36 coupe, og personlig så syntes jeg at det ble mye bedre 

Blir det catback eksos? :) Hadde Sebring effektanlegg på min, var god lyd i det, men kjøpte Scorpion i ettertid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterlingsilber på denne ja :)

Aldri vært fan av oransje blinkers så må nokk skuffe deg med at her kommer ikke noe slikt på :-P

Har liggende oem sota frontblinkers, må bare få årna ferdi ccfl angel eyes i hovedlysa å få kjøpt sota sideblink å baklykter før alt kommer på :)

Har litt lyst på catback ja men finner ikke noen plass det selges scorpion catback med 3"dtm stusser :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha :)

Virmler litt fram og tilbake ang hvordan stussene på eksosen skal være, rett ut eller dtm, mange som kjører med rette stusser men jeg er litt mer sånn 90-talls stil jeg så synes dtm er tøffere å se til XP hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fin bil :) Må si at jeg også er fan av oransje blinklys, men kanskje spesielt på mørke biler. På lyse biler liker jeg hvite NESTEN like godt som oransje, men hver sin smak :D Synes også de felgene du har på fra før av ser utrolig bra ut, og tror ikke jeg ville gått for noe større :) Liker også at bilen har en clean look uten noe tull :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Blir noe mer dill dall på den når tiden kommer, prioritering nr.1 nå er å få den eu-godkjent nå før mai måned er over! :|

Sitter å vurdere kantfelger men må finne noe passende først, noe som ikke er brukt på e36 før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen med throwing star men føler de passer bedre på e34 :)

Nei, må nokk lete litt for å finne de rette felgene som jeg faller for selv :)

Tror ikke det blor noe originale BMW felger, spørs om det blir noe custom, får se an lommeboka å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir forresten mest trolig montert på original fjærbein igjen neste uke så jeg får eu godkjent bilen, leter desperat etter felger med rett dimensjoner for å få godkjent senk i vognkortet men er jaggu ikke enkelt :/

Leta lenge etter felger og sett over nettet om hvilke dimensjoner som går gjennom godkjenninga, men er mye variert og har ikke kommet fram til noe konkret svar på det jeg spør å tenker om, coilovers er visst litt vanskeli å finne felger med dimensjoner som går overens :/

Spørs om det kansje blir annet senkesett å, hakke peiling :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...