Gå til innhold

Noen som har erfaring med EU-bildeler?


mjo101
 Share

Anbefalte innlegg

Hei . 

 

Må ha nytt forstillinsett til min 320D 2004 mod, har kommet over denne:

 

 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=53885001&searchclickthrough=true&searchQuery=Bmw%20e46%20forstilling

 

Syntes prisen var veldig ok, noen som har erfaring med å handle fra han? 

Leveringstid osv? 

 

Eventuelt noen som kan anbefale noen andre?

 

Takk på forhånd til svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje hørt om EU bildeler før faktisk men for 2k og 2 års garanti så vil eg sei dette er billig :P
Pass på ka krav som må bli oppfylt for at garantien teller. Noken krever at delene er montert av verksted og vil ha bevis på dette ..

Ser ut som om han holder til i Norge så om han sender frå Norge så vil jo det ikkje være så alt for lang leveringstid.

Har nett gjort denne jobben på min egen E46. Brukte Meyle bærearmer og stabstag frå GS.

Skal du bytte styrestagene ôg vil eg sterkt anbefale hjulstilling etterpå :P

Endret av Sammyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje hørt om EU bildeler før faktisk men for 2k og 2 års garanti så vil eg sei dette er billig :P

Pass på ka krav som må bli oppfylt for at garantien teller. Noken krever at delene er montert av verksted og har bevis på dette ..

Ser ut som om han holder til i Norge så om han sender frå Norge så vil jo det ikkje være så alt for lang leveringstid.

Har nett gjort denne jobben på min egen E46. Brukter Meyle bærearmer og sabstag frå GS.

Skal du bytte styrestagene ôg vil eg sterkt anbefale hjulstilling etterpå :P

Takk for info.

Han var rask å svare på Mail, og varene ville bli sendt med postoppkrav, så høres jo ut som det er vert å prøve ut for den prisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra at du satser på å være forsøkskanin for oss andre.

Dog er jeg svært skeptisk til å kjøpe så billige deler, da endel ting i forstillingen krever kontroll etterpå, som igjen koster noen kroner. Pluss evt ekstra arbeid.

Og ikke nok med det, men om jeg kjøper noen deler som ikke holder lenger enn 2 år, så er det drit. Så sånn sett er det vel nesten bare tull, om da delene ikke er veldig bra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp. at det gjerne må taes hjulstillingskontroll etter skifting av deler, og at det er en del jobb... Så ville jeg gått for originaldeler, evt. tilsvarende kjente kvalitetsdeler.. Da det er kjedelig når nye foringer osv. er slitte etter 6 mnd.. Får gjerne igjen deleprisen på reklamasjon men er mye arbeid osv. Snakker selv av erfaring, så fra nå av blir det kun originaldeler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte delene igår, og fikk melding fra posten idag at delene var sendt, så det virket jo seriøst!

Tar sjangs på å prøve dette på vinterbilen, så får vi se hva kvalitet dette er! Har brukt annet enn orginal deler før med gode erfaringer.

For denne prisen er det verdt et forsøk!

Får dele erfaringen når dette er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Har kjøpt litt deler der jeg. for meg er det enkelt da jeg bor i krs å bare henter delene i butikken. mye av delene er akkurat det du får som er uoriginal fra feks koed. kjøpte ytre styrestag der som er kjørt med i ca et år på bmw'n. tighte å fine ennå de.. Flennor tror jeg det var..

siste jeg kjøpte var bremseskiver til en transporter. kom fra Atec germany som er stor produsent der nede.. funker helt fint til nå hvertfall så jeg ser ikke problemet med å kjøpe deler der kontra de alternative delene hos de andre forhandlerene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...