Gå til innhold

Wrnr1 - Sort E46 facelift - Nye lykteglass side 14


wrnr1
 Share

Anbefalte innlegg

Leste gjennom store deler av tråden her nå :) Og har et lite spørsmål helt i starten, de LED lysene du kjøpte på biltema til skiltlys og kupelys, hva slags LED pærer var det?

Så trivelig :D Hmm, vet du hva det husker jeg faktisk ikke.. De er iallfall avlange med pol på begge sider. Jeg tok med de gamle pærene inn på biltema og sammenliknet når jeg kjøpte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, god ide :) Er alle lysene inni like?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei, jeg fant ut at de lysene bak er annerledes, så de har jeg ikke byttet selv enda :P De er små, runde pærer med en sokkel om jeg husker riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiltlys og kupèlys ser slik ut: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Belysning/Lysparer/Lysparer-12-V-2-stk-2000016550/

Mens de bakre kupélysene ser ut som noe liknende som dette: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Belysning/Lysparer/Lysparer-12-V-2-stk-2000016550/

 

Edit: Merk at disse er originale og IKKE LED! Fant ikke LED på nettsiden, men da ser du iallfall hvilken type du trenger ;)

Endret av wrnr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bananpærer (41mm) so

Er skiltlys. Kjøp bilxtra sine med canbusbypass dei har kjempefin farge og kraftige.

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Bananpærer var navnet jeg lette etter :D Synes også at biltema sine var utrolig flotte :) Ikke for svake, men heller ikke for sterke, og ganske nøytral (hvit) farge :D Liker ikke når det blir for blått :P Aldri sett bilxtra sine, men sikkert noe av det samme, så er vel bare å sjekke hvor det er billigst ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får fullskinn foran og bak. Må du bytte tilbake til vanlig halogen igjen. Blir en deilig og lun stemning i bilen. Bilen oppleves også litt varmere på vinteren istedenfor det kalde hvite lyset som finnes i LED-pærene. Hvertfall sånn tidlig på morran ved 10-15 blå ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bananpærer var navnet jeg lette etter :D Synes også at biltema sine var utrolig flotte :) Ikke for svake, men heller ikke for sterke, og ganske nøytral (hvit) farge :D Liker ikke når det blir for blått [emoji14] Aldri sett bilxtra sine, men sikkert noe av det samme, så er vel bare å sjekke hvor det er billigst ;)

Skal vær litt sann blåaktig-kvit spør du meg [emoji3] har prøvd biltema sine, før eg begynte på bilxtra naturligvis. Varte ikkje lenge, selv når dei fikk 2 sjanser. Endte med eg kjøpte fra ebay på e46'en og fra bilxtra til e39'en[emoji13]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får fullskinn foran og bak. Må du bytte tilbake til vanlig halogen igjen. Blir en deilig og lun stemning i bilen. Bilen oppleves også litt varmere på vinteren istedenfor det kalde hvite lyset som finnes i LED-pærene. Hvertfall sånn tidlig på morran ved 10-15 blå ute.

Har halogen bak for å beholde litt "varm" stemning, men jeg klarer nesten daglig å miste noe i gulvet og nå som det nærmer seg mørketid er det utrolig kjekt med det sterke lyset ifra LED-pærene foran, så tenker jeg beholder det slik jeg har nå med LED foran og halogen bak ;) Men sant det du sier om lun stemning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vær litt sann blåaktig-kvit spør du meg [emoji3] har prøvd biltema sine, før eg begynte på bilxtra naturligvis. Varte ikkje lenge, selv når dei fikk 2 sjanser. Endte med eg kjøpte fra ebay på e46'en og fra bilxtra til e39'en[emoji13]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Åja, da må du ha hatt skikkelig uflaks, eller feil styrke på pærene eller noe sånt? :o Jeg har jo for øyeblikket 6 pærer ifra biltema og alle fungerer utmerket etter snart ett år (11 mnd og 2 uker) :P

Endret av wrnr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Vært lite aktivitet her da det går med mye tid til jobb og festligheter + at det er alt for kaldt til å holde på med bilen utendørs :P Skulle på jobb søndag hvor bilen bestemte seg for å bli strømtom, men fikk startet den med booster for så å lade opp batteriet i ca 10 timer hos Falck (en av mine to arbeidsgivere) og bilen har fungert fint etterpå :) Den blir jevnlig vasket og går jevnt og fint :) Legger ved et dårlig mobilbilde jeg tok i dag :P

 

post-84521-0-51698600-1452008152_thumb.j

Endret av wrnr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nei har faktisk ikke det xD Tenkte å gå over til den nye bombrikken (mindre og mer diskret), men har liksom aldri fått meg til å gjøre det.. Er ganske treg når det gjelder slikt som jeg ikke legger merke til, for jeg ser jo aldri bombrikken selv, så glemmer hele tiden å bestille ny :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...