Gå til innhold

Wrnr1 - Sort E46 facelift - Nye lykteglass side 14


wrnr1
 Share

Anbefalte innlegg

Nja, skal jeg først fikse setevarme vil jeg gjøre det ordentlig og få det originalt ;) På gammelbilen min (golf GTI) laget jeg raske løsninger på absolutt ALT av elektrisitet fra tåkelys, anlegg, interiørlys osv osv.. Til og med bakluken ble åpnet elektrisk med en knapp i hanskerommet, og min erfaring er at det ser jalla ut + at noe er dømt til å bli ødelagt! :P

 

Men jeg vurderer sterkt noe slikt: 

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Styling/Bilsetetrekk/Varmesete-12-V-2000020462/

 

Er jo bare å brette sammen og legge i hanskerommet når den ikke er i bruk :)

 

Har en kamerat som har saueskinn + setevarme i bilen sin og det er helt sinnsykt digg å sitte i, men ser jo totalt håpløst ut xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er vel på tide med en liten update! Har ikke vært så aktiv siden oppdateringene av nettsiden da jeg rett og slett ikke helt skjønner meg på den og synes ting ble meget komplisert :P Men uansett! Merket plutselig at den ene AE ringen fra GS hadde sluttet å lyse, så jeg poppet opp panseret for å se om kontakten var løs elns. Da oppdaget jeg at det var masse røyk ifra kontakten og at den var helt smeltet :o Ringte inn til GS som sendte meg nye i posten mot at jeg returnerer de gamle. Så at de nye hadde en annen canbus-dekoder enn tidligere, så kan være et normalt problem? Iallfall lyser alt som det skal nå :D

Slik så kontakten ut:

20160127_171332.thumb.jpg.96dc49abd20801

20160127_171337.thumb.jpg.240c53dbb9e4cc

Og pluggen fra AE-ringen var smeltet helt bort!

20160127_171351.thumb.jpg.43d86e40a733b6

Også en update på baksetet jeg kjøpte fra USA.. Fikk aldri setet i posten, så jeg utvekslet en del mail med de i starten av januar og det endte med at jeg måtte få pengene tilbake da de ikke hadde sporingsnummer på setet :( Så da er det vel bare å lete videre -.- 

Byttet også en gåen langlyspære (H7) med det samme jeg byttet AE så slipper jeg "julelys" i dashbordet :P

Ellers blir bilen kun kjørt og vasket :) Gledes MASSE til vår og sommerføre, slik at det blir morsommere å vaske bilen! ;) Samtidig er jo vinterveier moro også :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Bimmeren ble midtpunktet da vi feiret 17. mai med jobb på Peppes! :DSnapchat-4528339379051380171.jpg

Ellers har jeg kommet inn på flygelederutdanning i England til høsten, noe som alltid har vært en stor drøm for meg.. Det at jeg kom inn har kun EN negativ side... Jeg blir nødt til å selge min kjære bimmer :´( Tenkte at dette var en bil jeg skulle ha i mange, mange år fremover, men for å få råd til å bo ett år i England uten annen inntekt enn lånekassa, blir jeg nødt til å selge den i sommer :/ Veldig trist å tenke på, men har muligens en kamerat som er interessert i å kjøpe den, og om han gjør det får jo jeg mulighet til å kjøpe den tilbake når han skal selge :D Så jeg krysser fingrene ;)

Håper dere har hatt en strålende 17. mai! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 29.5.2016 at 10.31, 320Schanke skrev:

Kjedelig at du må selge denne da. Denne var jo på vei til å bli en skikkelig godsak. Får håpe kompisen din kjøper den å gjør den ferdig. =) Lykke til med skolegang da!

Takk for det! Solgte unna andrebilen min (Golf GTI) i går, og tenker å legge ut en annonse på denne rundt starten av juli. Kompisen min flytter mest sannsynlig han å, så da får han ikke mulighet til å kjøpe bilen :/ Vurderer å sette inn originale seter og dørpaneler igjen før salg da jeg fortsatt mangler bakseterygg, så får jeg heller selge skinninteriøret separat elns, hva tror dere er smartest? Selge med individual-interiør montert og gammelt interiør medfølgende, eller skifte til gammelt og selge individual-interiør separat? Er jo tross alt et veldig dyrt og verdifullt interiør! 

Legger ved et elendig mobilbilde som ble tatt kjapt i det jeg åpnet porten på jobb :P

Snapchat-5557360547289247884.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Tok litt tid, men da var annonsen ute! Del gjerne om dere kjenner noen på utkikk etter en helt ok dieselbimmer :) Var kun ikke-eugodkjente biler som lå ut til lavere pris når jeg la den ut, så var derfor jeg endte på denne prisen, men kommer det rette budet, så går den nok litt billigere :P

 

Link til annonsen: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81400729&ref=ads&myad=81400729

Ganske så typisk er at stereo plutselig var sinnsykt treg NØYAKTIG samme dag som jeg laget annonsen!! -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...