Gå til innhold

Min e61 520da 2009 Msport Carbonblack || Til salgs!


codex
 Share

Anbefalte innlegg

Fantastisk pen bil med fine fargekombinasjoner :)

Angående bakluken er det nok som dere sier at det bare er å fylle på væske. Gjorde den jobben for en bekjent på en LCI 530XD hvor bakluken åpnet seg til brystkasse-høyde og klarte ikke løfte seg selv lenger opp. Samt det kom noen merkelige lyder fra hydralikken. Da var det for lite væske i systemet. Fylte etter med væske i beholderen som ligger i venstre side i bagasjen, og luftet systemet. Så var alt tipp topp igjen :)

Hvis du skal komme på tanken av å skifte ut sommerfelgene, står jeg med åpne armer å tar de imot :D På jakt etter et pent sett med originale style 172 felger til min E61.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/7/2017 at 11:31 PM, Carlsius said:

*snip*

Takk for det :) Ja jeg ble veldig fornøyd med og finne en bil med litt anderledes fargekombo :D

Felgene blir nok ikke byttet ut med første, de er helt innertier til bilen :D hehe

 

 

Endelig litt vinter :) Bilen blir fort skitten på vestlandets saltlake, men skinner litt igjennom heldigvis :P 5a2fcf7810929_2017-12-1210_19_29.thumb.jpg.f6aa1e072d74bfd9f22117e1c7feb6f9.jpg

5a2fcf7ce7738_2017-12-1210_20_52.thumb.jpg.c72c621afaf6f25ee9c140b26f8be95f.jpg

Endret av codex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Takk for det :-) ja er kanskje noe høyt priset, men skal en ha en 525 til samme pris så er den kjørt mellom 20 og 50 tusen mer og ofte uten samme utstyrsmengde. 

Så det blir jo og velge mellom utstyr og lav km kontra 525 med 20 mer hestekrefter (i 3 liter jada :p)  :-P

Endret av codex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...