Gå til innhold

Even's E46 - første tur i år


 Share

Anbefalte innlegg

Tøffe felger, men du skulle kjøpt noen andre dekk. De er vel ikke de letteste å strekke. Samt de er ganske mye breiere enn feks Nankang NS2 i samme dimensjon.

Eg har samme dekkene bak på min (225/35 på 10" uten poblem, og frode hadde vell de på rs2'ene sine om eg husker rett :)

Edit: så no at de var falken azenis 453, eg har falken 452 så vet ikke om de er noe vanskeligere å strekke :)

Endret av WilliamW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe felger, men du skulle kjøpt noen andre dekk. De er vel ikke de letteste å strekke. Samt de er ganske mye breiere enn feks Nankang NS2 i samme dimensjon.

Kompis av meg har de samme dekkene og dimensjon og samme bredde på felgene. Så skal gå nok greit. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har samme dekkene bak på min (225/35 på 10" uten poblem, og frode hadde vell de på rs2'ene sine om eg husker rett :)

Edit: så no at de var falken azenis 453, eg har falken 452 så vet ikke om de er noe vanskeligere å strekke :)

Magnus med sin m5 har de samme dekkene og bredde på felgene så skal få nok greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra. Falken 453 er mye bredere enn feks Toyo T1s i samme dimensjon. Er det originale skjermer bak på denne? I så fall my du nok til med mye camber :P

De har faktisk sveist på m3 buer bak så dette så gå nok greit!:) men Frode? Hva slags merke burde man kjøpe når man skal ha camberplates og camberstag?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har du justert camberen bak til maks av det som går originalt på bildene der? Og står den helt nedpå? Det ser ut som at den er høyere på bildet, enn den er med de forrige felgene. Camberen øker en god del de siste centimetrene. :)

 

Jeg bare lurer på om du faktisk trenger justerbare camberstag bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville fått på dekk og justert camber først. Så slipper du kanskje å bruke de pengene.

 

Tro meg, du vil ikke ha mer camber enn du må ha. Å gå fra 3 til 4,5 grader ødela kjøreegenskapene og grepet på min bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...