Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Nå mangler bare emulatoren som forhåpentligvis kommer i posten før helgen, så begynner instalasjonen av CIC :) På samme tid begynner også installasjon av forsterkere skjult under gulvet i bagasjerommet for å bedre lyden litt! Så kommer også nye høytalere i dørene og under setene etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a927c797bf942322ba23e6dbc72d7184.jpg

d610d5be745f64f28d725878784ec1a8.jpg

Gårsdagen ble tilbringt i kald monteringshall for og prøvemontere skjerm, skiftet midtkonsoll og trekke kabler klart. Nå mangler jeg bare å tilpasse CIC inn i dash, samt lodde fast emulator. Mangler nå kun "sticks" til kablene som går til strømkontakt i skjerm og kontroller, de kommer først mandag...

:)

Har tatt masse bilder så full forklaring kommer når alt er ferdig, samt eletriske koblingsskjema jeg har laget for å forenkle litt :)

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koblet litt ekstra igår og fikk opp emulator og skjerm osv slik at alt har strøm. Fant desverre ut jeg hadde feil kontakt til kontrolleren, så jeg var og hentet en ny idag hos nærmeste bmw forhandler. Fikk koblet den sammen, meeen klarte selvfølgelig og få sikringen til å ryke.. såååå må få tak i ny så er det forhåpentligvis klart til koding! ee891683d52b4244ebae081c25fd96aa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut det. :)

Hvordan endte du opp med å feste klimapanelet?

Takker [emoji4]

Klimapanelet er kun festet med to spor jeg saget ut, og borrelås over og under. Så er det enklet og bare ta ut når jeg får tak i rette rammen eller dash. :) blir nok og gjøre som deg og kjøpe et ja!

Men blir sprø av kodingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igang med og lage PDF DIY på alt dette med koblingsskjema, heavy med bilder, linker til nedlastinger osv osv. Så kan deb li litt enkelere for nestemann i køen :P

Det er en god plan! :) Kom aldri så langt selv at jeg fikk rotet meg til å skrive noen god guide ut ifra hva jeg gjorde selv, og glemte å ta bilder haha :P Brukte en PDF guide som lå på nett jeg, den fungerte ganske greit, men en norsk guide hadde vært smooth så kjør på! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...