Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

1 minute ago, danskiii said:

Hehe det tror jeg på! får den ikke under 0.85 på mila men gammel bil så ikke annet å forvente!

Regner med det blir en Tesla model 3 til neste år når E21n er ferdig, om ikke jeg finner en 2 serie til ok pris :P Kunne godt tenkt meg å se en 2 serie coupe med elektrisk kraft, hadde kjøpt på dagen!

1.35 per mil i snitt på siste 6k km.

M3en er snart oppe i 80k km. Så neste år blir det en ny M3 tror jeg. Fruen har lyst på Macan, men vet ikke helt.

Gøy med bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mbergan skrev:

1.35 per mil i snitt på siste 6k km.

M3en er snart oppe i 80k km. Så neste år blir det en ny M3 tror jeg. Fruen har lyst på Macan, men vet ikke helt.

Gøy med bil!

Tøft med macan turbo ;)

porsche-macan-stanced-on-custom-vossen-wheels-photo-gallery_14.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, danskiii skrev:

Hehe det tror jeg på! får den ikke under 0.85 på mila men gammel bil så ikke annet å forvente!

Må da være noe galt? Min brukte 0,7 på blandet kjøring med litt diesellekkasje til og med :P 0,55 på langkjøring var det vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gabz skrev:

Må da være noe galt? Min brukte 0,7 på blandet kjøring med litt diesellekkasje til og med :P 0,55 på langkjøring var det vel.

Nå går jeg sant å si etter computeren, men ja det er høyt!

Har ikke fått prøvd den på langkjøring enda, heller ikke blendet EGR enda, så får håpe det bedrer seg. Men kommer nok snart for videresalg. Kjenner jeg må ha noe nyere enn 97! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Haha, verken 1m look eller 19" hjul på den :P

Nei hva skal jeg si, jeg fikk solgt på en dårlig tid, måtte ha bilen bort pga leiligheten. Så atvden røk litt for billig, ja..

Men 269k måte på hvor mye en skulle presse priser.. vet ikke hva den ble solgt for sist da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet denne inn mot en M3 for snart tre år siden.. var vel andre eier i Norge.. og jeg byttet den inn for en hel del mindre enn den nå ligger ut for. Da hadde bilen gått ca 80k km..

Imporenede hvis den har gått opp 40-50k på tre år og 40km til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, mbergan skrev:

Jeg byttet denne inn mot en M3 for snart tre år siden.. var vel andre eier i Norge.. og jeg byttet den inn for en hel del mindre enn den nå ligger ut for. Da hadde bilen gått ca 80k km..

Imporenede hvis den har gått opp 40-50k på tre år og 40km til..

autolife da? der jeg kjøpte den ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...