Gå til innhold

Fredrik's BMW E36 coupe, nylakkert!


F.Krokrud
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått vasket skjermbuer og litt div idag, ble veldig bra :) godt å få av saltet å få den skikkelig rein. 

 

Før:

post-84818-0-07027100-1425219596_thumb.j

 

Etter:

post-84818-0-17331700-1425219615_thumb.j

 

Glemte helt å ta flere bilder, men den er bra for rust i understellet også :) Har ombestemt meg totalt, blir verken spoiler eller bakrutesenk nå :P hehe virker sikkert useriøs men innså at du får myyye penere stuk uten den store spoileren og bakrutesenk.. 

 

Blir muligens felger også, viss det ordner seg med frakt da..

post-84818-0-16681400-1425219762_thumb.j 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se du har ombestemt deg angåendes rutesenker, når jeg kjøpte min e36 hadde den både rutesenker og vinge, rutesenkeren ble fjernet ganske fort, meden vinga er der enda :)

Rutesenkeren påvirker endel sikten bakover og (min var vel og merke av største type).

Legger ved et bilde, bare si ifra viss jeg skal fjerne det!:)

e2fc09a87aa747a3f8a13237c07632e0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se du har ombestemt deg angåendes rutesenker, når jeg kjøpte min e36 hadde den både rutesenker og vinge, rutesenkeren ble fjernet ganske fort, meden vinga er der enda :)

Rutesenkeren påvirker endel sikten bakover og (min var vel og merke av største type).

Legger ved et bilde, bare si ifra viss jeg skal fjerne det! :)

e2fc09a87aa747a3f8a13237c07632e0.jpg

Bra med litt bilder av andre e36'er også :) liker e36 i den rødfargen som du har! Hvilken motor har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en m52b20, har tenkt på ombygging, men i og med at motoren er i tipptopp stand så ha jeg slått meg litt til ro med å bare holde bilen som 320 :)

Har forresten tråd på bimmeren om du skulle være interessert i å se :)

http://www.bimmeren.no/viewtopic.php?t=1165

Saatan den var strøken og gjennomført! :) misunner deg den. Blir vel mye det samme som skal skje med min. Hjulhus/jekkfester osv :) mye arbeid men verdt det! Hva heter de linse lyktene dine framme? :) vil ha slike selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg tror den er ganske bra. Har intrykk av at den er i bra stand :) Begynner mere med den når jeg får lønning nå om noen dager. Vil ha zkw lykter med gul lyktfilm på innerste rundingen :) også da på sprederne og oransje blinklys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg tror den er ganske bra. Har intrykk av at den er i bra stand :) Begynner mere med den når jeg får lønning nå om noen dager. Vil ha zkw lykter med gul lyktfilm på innerste rundingen :) også da på sprederne og oransje blinklys.

Tror det blir bra..har vurdert gul film på langlysa selv..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...