Gå til innhold

Turbo-HF's Originale BMW E39 ///M5 Facelift


 Share

Anbefalte innlegg

jeg sitter med samme tanke selv faktisk! :D

har du bestilt dension dingsen? hvis ikke vil jeg absolutt anbefale Medabridge! trur de ligger i samme pris klasse :)

Har allerede mottatt Dension, men skal se på Mediabridge, når du nevner det! ;-) Hørte ikke om den før nå nylig. Monterer i Dension da jeg synes den ser passende ut, egentlig, både i størrelse, fasong, form, farge og prisklasse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har det ja! :P ja men kan jo hende du får microfon til dension greia også :) medabridge har akkuratt samme funksjon som Dension dingsen! :) så det nå på bilradiospesalisten :P

Ja, antakeligvis... ;) Har med mikrofon sett i pakken ja! ;) Satser på at det blir bra.. ;) Ikke koblet opp enda, bare lest litt og forberedt meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake, med dekor.. Beklager uvasket, men været har feilet her idag, så steller bilen bedre imorgen! ;) Føler det ble mye mer riktig og bedre med korrekt, komplett dekor i form av emblemer, og nå også 100% komplett verktøysett! :-D

 

post-42257-0-09811900-1429019518_thumb.j

 

post-42257-0-64069600-1429019567_thumb.j

 

post-42257-0-81171300-1429019607_thumb.j

 

post-42257-0-02421300-1429019661_thumb.j

 

post-42257-0-29818700-1429019721_thumb.j

 

Tada... ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også på at det merket var veldig nærme lykta...

 

Ja, jeg vet det, tror ikke gutta på karosseriverkstedet har truffet helt eksakt plassering.. :/

også står vel 5 tallet litt skeivt i forhold til m merket? så hvertfall sånn ut på det nederste bilde

Uff, usikker, skal prøve å få det korrigert til helt riktig posisjon. Trodde de klarte å få på emblemer på riktige steder på lakkvekrsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur du må få gjort det, jeg syns hvertfall 5 tallet så skeivt ut, i tillegg er det ikke sentrert ordentlig :P

Gni det inn, ja, det plager meg... Vondt at noen ikke kan følge en instruks skikkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre ikke noe som heter fagfolk lengere, er bare folk som gjør fagarbeide til en klekkelig timepris.... Må selv tilbake med skjørtene til F10en, lakken begynner så smått å flasse. Amatører!!!

Gjør det selv Hans Fredrik, selvgjort er alltid velgjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre ikke noe som heter fagfolk lengere, er bare folk som gjør fagarbeide til en klekkelig timepris.... Må selv tilbake med skjørtene til F10en, lakken begynner så smått å flasse. Amatører!!!

Gjør det selv Hans Fredrik, selvgjort er alltid velgjort ;)

 

Da har du virkelig valgt feil lakk verksted. De jeg bruker lakkerer porscher og M biler til daglig + hvis det er noe galt så ordner de det på dagen. Nei, bare å klage å få dem til å gjøre det på nytt igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...