Gå til innhold

Motorproblemer 2010 320i E90 (med feilkoder)


StevieG
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke vært borti inpa før, men slettet du adaptioner på lambda bank 2? Har vært borti det der med gasspedalen, men husker ikke helt hva som ble gjort. Slettet adaptioner på motor, og slettet så feilminnet. Mener det med gasspedalen bare var å slette feilkodene så var alt ok igjen. No e jo disse motorene kjent for register havari, men tror ikke vi skal begynne der helt endå. Høres mer ut som noe med el-feil i en sensor eller adaptioner osv.

N43 motoren er ikke spesielt plaget med registeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Beklager å dra opp en gammel post, men denne kom da jeg søkte, og jeg syns ikke siste kommentar bør få stå uimotsagt. 

Så vidt jeg kan skjønne, er det N43 i mine foreldres 2010 320i touring bensin. Der måtte registeret byttes før 40.000 km var passert. Mer om det i denne tråden: 

 

Endret av Yoneck
Skrivefeil N43 / N47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yoneck skrev:

Beklager å dra opp en gammel post, men denne kom da jeg søkte, og jeg syns ikke siste kommentar bør få stå uimotsagt. 

Så vidt jeg kan skjønne, er det N47 i mine foreldres 2010 320i touring bensin. Der måtte registeret byttes før 40.000 km var passert. Mer om det i denne tråden: 

 

n47 er diesel motor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Yoneck skrev:

Skrivefeil fra meg. Mente N43, som skal sitte i nevnte bil. Det harmonerer ikke med påstanden over her om at N43 ikke har problemer med registeret. 

Tror  crzywiz mener er at det ikke er noe kjent problem i samme gate som med n47 motoren. Uansett kan individuelle hendelser som deres skje uansett om det er et kjent problem eller ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...