Gå til innhold

Min blå E60 (solgt 25.11) - E36 x2


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ja ble solgt, la den ut på finn.no og etter en drøy uke var den solgt.. Sinnsyk respons på den, nesten 4000 visninger og masse mail og sms og telefoner! Den havnet i Jessheim :)

E36 blir bra, står hos lakkeren nå. 

Så fort jeg får montert den og fått den hjem i garasjen kan vi se på montering og koding av lysene dine :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Walkabout Kopifelger ja :) 9x19 og 10x19 med 245 og 275 dekk. Husker ikke ET, men var ganske lavt. Kledde bilen ganske bra, burde kanskje hatt 10-15mm spacere framme, for å få det perfekt.

@DanielStance Takk for det! E36en blir som ny, alt av rust og bulker er tatt. Bestilt ett lass med nye klips, lister og pakninger! Gått over den under og lakkert den og tectylert :) Når jeg er ferdig med lakken så blir det operasjon manuell girkasse 8).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Jokkke skrev:

@DanielStance Takk for det! E36en blir som ny, alt av rust og bulker er tatt. Bestilt ett lass med nye klips, lister og pakninger! Gått over den under og lakkert den og tectylert :) Når jeg er ferdig med lakken så blir det operasjon manuell girkasse 8).

Digg :D Blir en strøken E36 dette da ;) Bra med manuell. Passer godt på slike biler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du nevner det, har snakket med Anders92 her på forumet om de polerte M3 hjulene han har for salg 8) De er vel skikkelig nok? Har også noen sunflower M3 felger i kjelleren.. Men de trenger endel kjærlighet for å bli strøken

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Jokkke skrev:

Artig at du nevner det, har snakket med Anders92 her på forumet om de polerte M3 hjulene han har for salg 8) De er vel skikkelig nok? Har også noen sunflower M3 felger i kjelleren.. Men de trenger endel kjærlighet for å bli strøken.

Ja de er innafor! :D Ser bra ut på blå coupe ;)

Har ikke du kunnskapen til å gi de litt kjærlighet da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...