Gå til innhold

EAustevoll´s 330cd 04-mod -- Oz Mito, M3 Interiør m.m ""TILSALGS""


Anbefalte innlegg

Jeg har vært fornøyd med EBC Yellowstuff på Z4en min. I perioder har de fått hard medfart med banekjøring. Da har de holdt en sesong. Aldri gått i oppløsning eller noe. 

 

Første settet holdt helt til mål :P

604078_10151612166310856_1644980594_n.jp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kanskje anbefalt yellowstuff heller. De er mer ment som gateklosser. Har selv disse på min bil og de fungerer veldig bra. Støver nå for det om da.. Dette er andre bilen jeg har slike klosser på og de fungerer veldig bra. 

 

Er helst for støvet sin del jeg ønsker noe annet enn originale klosser, da jeg hater å måtte vaske felger etter 2turer med normal kjøring.

 

 

kanskje få lagt på et lag med voks på felgene i tillegg til å kjøre med Red/yellow stuff klosser da burde det jo bli bra! :D

 

Voks er det selvfølgelig på felgene fra før, så det er bare avspyling som skal til. Men det ser mindre pent ut, det er det verste.

Jeg har vært fornøyd med EBC Yellowstuff på Z4en min. I perioder har de fått hard medfart med banekjøring. Da har de holdt en sesong. Aldri gått i oppløsning eller noe. 

 

Første settet holdt helt til mål :P

604078_10151612166310856_1644980594_n.jp

  Så ut til at de gjorde jobben sin ja :) Hvordan synest du dem har vært ellers da? Mine blir i all hovedsak bare benyttet til vanlig kjøring. Men ønsker klosser som støver mindre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Så ut til at de gjorde jobben sin ja :) Hvordan synest du dem har vært ellers da? Mine blir i all hovedsak bare benyttet til vanlig kjøring. Men ønsker klosser som støver mindre....

 

Funker kjempefint det. Har ingen planer om å gå over til noe annet selv om det blir mindre og mindre banekjøringer på meg. Funker veldig fint til normal kjøring også. Og støver lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil, så må bare følge med her! :)

Men etter min smak syns jeg den skulle vært ende litt lavere foran, men det er jo selvfølgelig smak og behag :D

 

 

Takk for det.

Bilen skal ned både foran og bak, men var planen og la den sette seg litt og heller stille den etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker kjempefint det. Har ingen planer om å gå over til noe annet selv om det blir mindre og mindre banekjøringer på meg. Funker veldig fint til normal kjøring også. Og støver lite. 

 

 

Høres lovende ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En liten update :

 

Bestilt meg ny venstre baklykt, viskere og pollenfilter. Angel eyesene tok kvelden på ene siden her forleden, så da nappet jeg ut på andre siden også, og vips så ble det us-style :) 

 

På leit etter nye tårnlager foran, da de klunker og slår etter montering av coiloversene. Noen som vet om det er dette gs kaller "rep.sett" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet baklykten på min e46 coupe forleden. Tok ikke strømmen av batteriet, men bare huket av koblingen til baklykten.

 

Byttet lykten, slo på lys bryteren og lykten funker, knall tenkte jeg :)

Men skulle da prøve å starte bilen, da begynner lyset i cupeen og flimre og bilen vil ikke starte.

 

Kommer bare en slags "tikk-tikk"

Prøver nå å lade batteriet, se om det kan ha noe med saken å gjøre, men det ser i følge laderen ut til å være strøm på det.

Noen som vet hva problemet kan være, eller har vært ute for lignende??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Som sagt byttet jeg baklykt for to-ukers tid siden, slenger ut noen bilder :)

 

IMG_3383.jpg

 

IMG_3384.jpg

 

Endelig normale lys bakifra

 

IMG_3393.jpg

 

Også et lite forfra, har koblet ut AE for en stund. Bare fordi det fristet med noe annerledes enn ringer :P

IMG_3391.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...