Gå til innhold

BMW 540i ESS E39 "Black Beast" Worklog


 Share

Anbefalte innlegg

Clutch, on 24 May 2015 - 21:09, said:

    fikk høre det av en tidligere kollega, ikke rent bmw treff, men tydligvis mye forskjellige i følge han.

 

Kunne jo tatt en liten tur, vet du kl.? burde kanskje vært litt bedre vær, er kjedelig med regn

Endret av AlexZandero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk firma til å vaske bilen min idag, fikk tatt en skikkelig motorvask og utvendig vask.

Ble veldig fornøyd med det, imorgen braker det nemlig løs med Sverigetur og innlevering av bil til ESS Tuning, så tenkte var greit at bilen var ren utvendig og innvending.  

 

1781662_10205386151431565_39690090027017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på PCen siden jeg la ut siste bildet her, virka som ett veldig ålreit sted, veldig hyggelig han Petter som tok imot bilen, prata litt om bilen, tok en gjennomgang på litt historikk, modifikasjonene osv, han sa de motorene er veldig gode og bare går og går. Den km.stand jeg har var ingenting, hadde blodtrimma mange av disse her sa han, det syns jeg var veldig betryggende fordi for meg er dette ett helt nytt opplegg jeg aldri har vært borti sant. Etter vi hadde prata litt fikk vi se inne i garasjen, der stod det 3 råe biler. ESS Corvetten fra USA med LS3, Audi R8 og en BMW M3 E46. Også en Seadoo vannscooter som var blodtrimma med ESS Kompressor.

Kommer til å havne på 420 hk og gå styggbra sa han. Når jeg gikk forbi en hylle fikk jeg øye på en Kompressor, det var Vortech V2, og ble utrolig imponert over hvor stor og tung den var. Forferdelig stor beltedrevet turbo.. Alt i alt må jeg si jeg ble imponert og litt satt ut av stedet. Ikke hver dag man ser noe sånt.

 

3463lty.jpg

311xjte.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

så bilen din i larvik i går! :) så veldig bra ut! :P

vi ble forøvrig kasta ut derfra! :P

 

Haha godt det ikke bare var meg inv_biggrin.gif Ble ikke kasta ut men ble faktisk nektet å kjøre inn..

-Kom først med kompis fra SF

-så litt rundt

-prata med Clutch herfra

-meg, Clutch og Bjørny tok en tur på Kiwi, må ha brus fordi blir jo tørstige!

-kjørte tebake, men så stakk kompis fra SF

-da stakk jeg igjen til en kompis i Larvik for å drepe litt tid mens jeg venter på en annen kamerat

 

Når han endelig kom og vi kom til treffet igjen står det en vakt med briller og rister på hodet og vinker at jeg skal "Vekk" går opp te bilen min og jeg drar ned ruta han sier "Den derre børninga di syns vi ikke noe om og vi vil ikke ha deg her" og jeg svarer, Har ikke drevet med noe børning her jeg? men så sier han ett eller annet om at jeg ikke kom inn og han virka nervøs for jeg blir jo forbanna men tror faktisk han mente at jeg hadde kjørt litt fort opp eller ned bakken som stemmer jo men fortsatt ingen krise.. Så jeg takket for meg og måtte dra igjen haha.. Ellers fint treff.

 

Hvorfor ble dere kasta ut egentlig? Litt vel overnervøse crew der men velvel det kommer jo uansett flere treff fremover;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var vel ikke så har på gassen, freakshow? Hu i E30'en ga vel mer gass enn det du gjordet? :P

 

uansett de fleste bilene som hadde litt extra under panseret, ga på litt extra oppover sletta når de dro. 

 

syntes at det var et bra treff mye bra biler å se på og mye vræl. mange hyggelige folk også, men var litt mangel på action. hadde gjort seg med en børnering 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...