Gå til innhold

BMW 540i ESS E39 "Black Beast" Worklog


 Share

Anbefalte innlegg

Kan ikke si jeg tok det spess tungt selv hehe, men blir jo litt sånn wtf når jeg skal anklages for noe mesteparten også gjorde liksom haha :P

 

Men jaja nok om det, vi ses sikkert på neste treff og da skal jeg prøve å få påmontert BMW M5 E39 differensial i tide så jeg kan lage litt donuts i børne-ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var vel ikke så har på gassen, freakshow? Hu i E30'en ga vel mer gass enn det du gjordet? :P

 

uansett de fleste bilene som hadde litt extra under panseret, ga på litt extra oppover sletta når de dro. 

 

syntes at det var et bra treff mye bra biler å se på og mye vræl. mange hyggelige folk også, men var litt mangel på action. hadde gjort seg med en børnering 

 

haha jeg ga like mye gass! :P men er litt mere power i e30n for å si det sånn! :P så m5n ble stille i forhold xD

 

Kan ikke si jeg tok det spess tungt selv hehe, men blir jo litt sånn wtf når jeg skal anklages for noe mesteparten også gjorde liksom haha :P

 

Men jaja nok om det, vi ses sikkert på neste treff og da skal jeg prøve å få påmontert BMW M5 E39 differensial i tide så jeg kan lage litt donuts i børne-ringen.

 

nei var vel ikke veldig mye å ta tungt akkuratt :P

 

Drar på GATEBIL imorgen med no folk, skal dere også dit? Kanskje ses vi der

 

var der en tur i går :P møtte clutch! :D er så solbrent i dag at du skukke tru det! xD

 

drar ditt i morgen tidlig og skal være der hele helga :)

 

måtte jo deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var du er der bare på dagstur, freakshow? :)

 

var hyggelig å ta noen pils med dere, alex :)

 

ja var der bare på lørdagen :) men fikk med meg nok egentlig :P

syns gatebil treffa blir litt for stort for min del! :P da er jeg litt mere glad i e30 meet, mindre biler og mindre folk :P og mere kjøring! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Gatebil var supert, eneste som var litt dritt var at det er såpass "Strenge" regler for å kjøre på bane. 

Jeg har mest sannsynlig en sensor som er gåen for det lyser rødt utropstegn i Dashen om "Sjekk bremsene" lix, men det er masse klosser igjen og bremsene er fortsatt like sterke.. Det kan være nok te at jeg blir nekta. Pluss det herre tullete desibelskravet på at det må være under 100db når de som kjører proft ligger med sine banebiler på sikkert langt over det.. Men jeje fuck it skal få det bedre te neste gang jeg drar, da SKAL BMW M5 diffen være på plass også!

mye herlige svingær å slædde i der! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæhhssadoasdakgf, har fått tanker om å konvertere til Manuell i det siste, det syns jeg er litt dritt men litt bra også, men greia er at jeg liker faktisk Sportsautomaten, etter 3 BMWer med kun manuell var det litt deilig og det har jo litt nyttepunkter med Auto men samtidig frister Manuell ganske m.t.p det vil bli en liten effektøkning, mer morsom å kjøre + Full "Kontroll" over bilen etc.. Føler dette vil bli noe av innen neste år eller før det for å si det mildt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mest lyst fordi det blir den lille effektøkninga, men ikke bare det, jeg syns noen ganger (egentlig ofte) at Automaten er litt sløv og uresponsiv, en Manuell med Shortshift er det bare å gire ned og bånn gass, bare de 2 tinga vil gjøre bilen kjappere å kjøre. Ikke minst mer morro å kjøre.

Endret av AlexZandero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok så ett lite spm til dere alle.. I det siste har jeg skrevet mail til Koed, Gundersenmotorsport, Schmiedmann, der jeg forteller at jeg er langt over gjennomsnittet interessert i bil og ønsker sponsing til banekjøring, føler det var litt Lost Cause siden alle avslo men jeg forstår det godt for det har med deres prinsipper og egne behov å gjøre.. Men hvor kan jeg begynne hvis jeg ønsker å begynne med motorsport? Pr. idag ser det ut som jeg må stå helt på egne ben helt til en evt. sponsor finner meg interessant nok etter å ha sett kjøringen min på bane. Jeg er faktisk helt villig til å reklamere med store bannere over hele bilen imot sponsing fra en sponsor.

Lurer derfor på de som har fulgt med her om dere har noe erfaring ang. utøvere som starter opp med "ingenting" og ønsker å progressere innenfor motorsporten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...