Gå til innhold

BMW E46 320DAT Prosjekt garasje


 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Gabz skrev:

Har blitt stoppet med det 4 ganger selv, og er ulovlig ja :) Så hverken SVV eller politiet er veldig begeistret for dem, dessverre.. Lyddemperen blir bra da!

Må bare manne meg opp til å skjære i litt plastikk, ser litt dumt ut at den bare henger mot siden nå. Han som sveiset for meg hadde ikke lyst til å skjære selv, noe jeg har full forståelse for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, ser den! Han som monterte på min tok seg på kuttingen til tross for at han ikke ville ødelegge noe han heller, men jeg overtalte han om at det bare var å kjøre på :lol: Men en dremel og litt stø håndarbeid burde gjøre susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
6 minutter siden, Gabz skrev:

Kommer litt an på hva du ønsker. Om du ikke skal kjøre veldig lavt/stance og vil ha det komfortabelt så er Supersport Black Evolution absolutt å anbefale :) 

Blir nok ikke noe lavt, nei. Kanskje litt lavere enn originalt m sport, men syns jeg er i grenseland nå. Men etter å ha hatt bilen i 2 år og byttet 3 støtdempere, så har jeg lyst til å prøve noe annet enn originalt.

Endret av tennbrikket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir du neppe skuffet av de :) Hatt mine en god stund nå, god kvalitet (Utenom en litt skjør strammeskrue om du justerer mye, men kan byttes ut med en annen enkelt. Justerer du lite har det lite å si) og veldig komfortabelt å kjøre med. Ikke koster de så mye heller. 

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gabz skrev:

Da blir du neppe skuffet av de :) Hatt mine en god stund nå, god kvalitet (Utenom en litt skjør strammeskrue om du justerer mye, men kan byttes ut med en annen enkelt. Justerer du lite har det lite å si) og veldig komfortabelt å kjøre med. Ikke koster de så mye heller. 

Lurer på om det ikke blir ett sånt sett til sommeren da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Våren ser ut til å ha kommet tidlig, så da ble det en liten vask. Er dessverre tom for avfetting, så ble ikke så ren som jeg hadde hopet på, men nå er det heldigvis slutt på den verste saltingen. Fikk også skjært litt i diffuseren i går, ble helt greit. Heldigvis ikke så dyrt for ny, så hvis jeg bestemmer jeg for å gjøre om, så kjøper jeg nok ny og skjærer om den før jeg monterer den. Noen  mobilbilder må til, må si jeg savner samsung galaxy s7 edgen når det kommer til å ta bilder. syns ikke iphone 7 er helt oppe på stadiet der enda.

IMG_0573.JPG

IMG_0578.JPG

IMG_0580.JPG

IMG_0582.JPG

IMG_0586.JPG

IMG_0588.JPG

IMG_0590.JPG

IMG_0593.JPG

IMG_0594.JPG

Endret av tennbrikket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på finn i helgen og søkte på e46. Kom faktisk over ett panser som ble omtalt som rustfritt. Det mest sjokkerende med dette treffet må vell være at panseret hadde fargekode Topazblau 364, snakk om nåla i høystakken. Mitt er ganske så stygt med to bulker og steinsprut. I tillegg ble det heller ikke gjort en bra jobb av pettersen autoimport da det ble lakkert i 2012.

Prisen var også helt grei, og kjøreturen tur-retur er nok gjort unna på en 3 timer, så må si det frister. Men er det noen som har byttet panser på e46 før? Er det vanskelig og mye jobb? Har hobbyverksted hjemme med alt mulig av verktøy, så det hjelder nok endel.

Endret av tennbrikket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, tennbrikket skrev:

Var på finn i helgen og søkte på e46. Kom faktisk over ett panser som ble omtalt som rustfritt. Det mest sjokkerende med dette treffet må vell være at panseret hadde fargekode Topazblau 364, snakk om nåla i høystakken. Mitt er ganske så stygt med to bulker og steinsprut. I tillegg ble det heller ikke gjort en bra jobb av pettersen autoimport da det ble lakkert i 2012.

Prisen var også helt grei, og kjøreturen tur-retur er nok gjort unna på en 4-5 timer, så må si det frister. Men er det noen som har byttet panser på e46 før? Er det vanskelig og mye jobb? Har hobbyverksted hjemme med alt mulig av verktøy, så det hjelder nok endel.

Om du merker hvor bolter og hengsler sitter på det som sitter på nå, burde det vel gå greit

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • tennbrikket changed the title to BMW E46 320DAT Prosjekt garasje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...