Gå til innhold

Min Faceliftet 98' BMW E46


Anbefalte innlegg

Er det ikke dumt hvis det kommer noen og stjeler skiltet på en parkeringsplass eller noe? Kanskje lurt å ta de med i lomma hver gang man parkerer? :huh:

Er da ikke noe stress å få et skilt utav en skiltholder heller, tar 5 sek så er det ute :)

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke dumt hvis det kommer noen og stjeler skiltet på en parkeringsplass eller noe? Kanskje lurt å ta de med i lomma hver gang man parkerer? :huh:

 

Om ikke folk vet det er festet slik så er det lite sansynlig at tilfeldige går bort for å ta skiltet.

Og som danskiii sier så er det nesten like lett og ta skiltet ut av skiltholderene på de fleste biler.

Om noen har sett seg ut et bilskilt og de vil ha det så får de tak i det uansett hvordan det er festet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kanskje det bare er meg, men jeg synes kanskje den "bøyen" på fangeren var litt for slak på siden? Jeg tenker på den som går langs hjulbuen.. Følte liksom at den stakk litt langt ut fra hjulet, men kanskje det skal være sånn og at det bare var vinkelen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, splitterene blei knørva da eg skulle oppå kjørerampene... Var plutslig for lav. Men skal nok gå bra. Skal se om eg reparerer dem og heller plastidipper dei svart. Da karbon kanskje ikkje passer heilt inn? [emoji12]

Men takk folkens [emoji3]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...