Gå til innhold

M|Fjelds E90 M3


 Share

Anbefalte innlegg

Heisann! Fjeld har kjøpt seg en E90 M3, min første M bil. Gikk så dritt lei alt av prosjekter og ditt og datt så bestemte meg spontant på torsdag og handle noe nytt! Dette er da en Usa bil importert til Tyskland, og videre inn til Norge igjen, første gangen den ser norske veier faktisk! :) Må si jeg er grisefornøyd, og selvom den koster en liten formue, er den verdt hver krone! Fikk mye oppmerksomhet på vei hjem, var 5biler som kjørte forbi og blinket meg inn til siden, så dem kunne ta en titt. Og flere folk på div bensinstasjoner som kom bort og gratulerte. Fin opplevelse :) Utstyrsliste og litt mere info kommer senere, for nå har jeg kjørt i ett strekk fra Bergen til Bærum :)
91d075a326656ab50b29e7f1d7046452.jpg

ad0cc593d26be17a1ba5a2eb5ae0a1d5.jpg

ce30d998414dffc9a9d755ac96da98c3.jpg



3b34f1da6e1a428f65e1079ff469952a.jpg

bc4928e64ca94cad3793bde04362c687.jpg

5de185d7c331c76ec01f7e630c3653ba.jpg

Endret av M|Fjeld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med ;)

Lekker og rå bil, med riktig girkasse. Også bra at du har tenkt å bruke den. Haha. Hadde veldig høy opplevd kvalitet på innsiden. Alt mulig var skinntrukket og strøkent, fine kanter og kontraster fra stingene.

Også et smykke av en motor. Hvert gir åpnet en helt ny kraftreserve og gikk ikke tom for krutt. Haha. Får hvert fall frem smilet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gratulerer så mye med skikkelig grom bil, godt noen tørr tenke annerledes og velge noe annet enn E92 med DTC når de skal ha M3 :) Sjelden man ser USA utgaver av BMW egentlig, men i dag så er jo alt likt uansett så det bør jo ikke gjøre noe. Her har du iallfall mye moro i vente, anbefaler deg å ta en tur til f eks Nurburgring med denne. Det tror jeg kunne vært artig for å si det mildt ;)

Synes du bommer litt på å kalle den "brukshore" da, forbinder den beskrivelsen mest med slitte gamle E36er og jeg håper da virkelig du gir denne bedre stell enn det. En bil av dette kaliber krever nøye og punktlig vedlikehold for å være på sitt beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk![emoji4]

Fredrik90, ingen brukshore det her. Men bruksbil er det[emoji4] Bilen skal stelles pent med og serviceintervaller følges opp hos Bavaria. Har cruiset litt rundt idag, og bilen er en fantastisk cruiser! Deilig å ligge på E6 med CC på 100 og bare dure bortover[emoji7]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med akkurat slik en E9x M3 skal være (utenom fargen da :P) Og rørepinnen i midtkonsollen er jo enda mer pluss og et must :D

Synes sedan er kulere enn coupeen. Er vel kanskje siden den ikke er så vanlig. Samme synes jeg om nye M3. Heller det enn M4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...