Gå til innhold

BMW 428iX (F32) '15 - 2019 oppdatering


Anbefalte innlegg

Heh, kanskje litt sent å si at jeg var det på søndag også?.. :roll: Lørdag ble bare surr da, så der gikk du ikke glipp av så mye ;) 

Vi burde bli flinkere til å koordinere folk fra bimmers i Oslo området til treff osv ja! Vet NSK har møte med besøk hos Autostrada på torsdag, men usikker på om det bare er for medlemmer!  https://www.facebook.com/events/1575009932790001/
Ellers er det bare å si ifra om du vet om noen småtreff i Oslo området du også, prøver å slenge meg med på det jeg kan så lenge det er greit vær :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
7 minutter siden, olenikolai skrev:

Det kan stemme ganske bra det ;) Da regner jeg med at det var bilen din jeg så også, hadde en liten mistanke om at det kunne være din! :) Blitt fin den bilen din også :) 

Hehe, stemmer bra det. Hadde lyst til å dra på etter deg, men skulle stresse nordover på E6.. :( Takk, takk. Noen småting igjen nå, nye dekaler med karbonlook og finner under skjørtene. Ellers vet jeg ikke hva mer jeg kan gjøre. Kunne gått for eksos, men lyden blir ikke så mye finere når det er diesel. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner jeg megselv rett hadde jeg sikkert dårlig tid jeg også :P Med de siste småtingene der burde den bli ganske komplett! Diesel har dessverre litt begrensede muligheter med lyd med mindre man tar bort partikkelfilteret. Fikk litt dypere lyd i Imreza dieselen min etter at jeg tok bort resonanseboksen på innsuget og byttet til STI axleback eksos. Russebilen fikk vi skikkelig gromlyd i når vi fjernet bakre lyddemper, men en 6,2 V8 diesel på drøyt 100hk som prøver å skyve 3,5tonn fremover må nødvendigvis bråke litt! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 19. juli 2016 at 18.17, fupsaker skrev:

Haha. Har fått min fin nå i dag, så den blir som den er nå. Så ut som du hadde dårlig tid, ja. :wink: Men fin lyd! 

Hadde vært fornøyd med den sånn som den er om den var min også ;) Lyden ble bra den, men varierer mye fra dag til dag merkelig nok! Skal se om jeg snart får lastet opp et lydklipp, videoen ligger klar på GoProen :) 

On 27. juli 2016 at 23.20, Freakshow skrev:

god damn for en nydelig bil! :D med de rette modsa! :D

Jo tusen takk :) Blitt fornøyd med den, men skulle gjerne hatt den litt stivere og lavere! Får se hva det blir til om jeg får kjøpt med en varebil ved siden av til å bruke på jobb :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
21 timer siden, fupsaker skrev:

Nydelig, bare nydelig! :wink:

Gjør seg litt med litt ekstra lyd ja 8)

20 timer siden, Gorg skrev:

Herregud for en lyd! Og det av en 2.0i :o 

Digger de smellene :D 

Skjønner nesten ikke hvor det kommer fra selv :P Fire små stakkars stempler som klarer å lage så mye morro!

Smellene kommer på ganske bestemte områder av turtallsregisteret, så med bare en liten kort touch på gassen på riktig turtall så smeller det når man slipper gassen igjen! Skremmende morro \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil med riktig farge kombinasjon!

Lurer på det samme som The Quark.

Hadde Innotech på min 328i, og det ble ufattelig mye bråk i baksetene. Det likte ikke guttungen så den måtte demonteres. Bruker idag original 335i eksos som har 72dB i kupeen kontra Innotech som hadde 91dB.

Endret av lagunilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...