Gå til innhold

E38 740d Individual - Estorilblå - Diffhavari side 5


 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Har vært litt lyder fra drivverket en stund. Har prøvd å finne utav det, overhalt mellomaksling og hele greiene, men lyden forsvant ikke. Hørtes egentlig ut som gåent mellomakslingslager, men det var det ikke.

På Tirsdag skulle jeg kjøre bilen på verksted, slik de kunne finne ut hva det var. 100m fra parkeringsplassen fant jeg det ut selv, for da røyk diffen :P 
Tok ut den gamle i går. Baklokket er knust og akslingen til planethjulene har knekt................

Aner ikke hvordan det har skjedd. Lyden kom helt plutselig når jeg kjørte en dag, så ja...
Bestilte ny (brukt) diff på Tirsdag, den blir levert i dag :) Monterer asap. Gleeeder meg :D

Snapchat-2654508894585040449_zpsf2wp4flm
Screenshot_20160818-224835_zpshxvxkjsr.p
DSC_0134_zpsojemd2yc.jpg
DSC_0136_zpsbormtvae.jpg
DSC_0138_zpss8xcicny.jpg
DSC_0139_zpsf1axdzl2.jpg
Snapchat-5688978323519487996_zps8a1qw7rd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen oppe og går igjen :D

Byttet diffen på Fredag, og alle ulyder er helt borte. Kjørte 40-50 mil i helgen, og alt er som det skal :D endelig :D

_20160820_220912_zps0oodgtu9.jpg

740d har en helt egen diff, så det er ikke veldig enkelt å få tak i brukt... Jeg fant en brukt, heldigvis. Ny koster 22 630kr på koed :P skulle jeg få ulyder ved en senere anledning, blir det nok heller å sette fra seg bilen før det ryker helt, og bestille quaife innmat :)

Endret av rolfi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Veldig pen bil du har Rolfi :applause:

Har fundert over style 128 passer E38 eller ikke, men nå er jeg sikker, de satt som et skudd. Skjønner godt du måtte ¨dessverre¨ gå for uorginale, 19 kan nok bli litt lite og 21¨ blir for stort.

Skal du finne på å selge dem har du en kjøper her :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil og utstyrsnivå! Helt duper bil :)

Personlig likte jeg bilen best med original høyde og felger, som da du hentet den. Men det er fort gjort å bytte tilbake igjen om det så sku ver ;)

Man finner ikke slike biler uskrudd lenger. Den kommer til å holde seg i pris om den er uskrudd. Gratulerer med gromvogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...