Gå til innhold

Beholder tråden,»NY» F11 535D på plass!


 Share

Anbefalte innlegg

Da ser jeg frem til bilder fra vinterklargjøringen :)

Så hyggelig :)

Så veldig bra ut Tommy! :) disse så faktisk bedre ut på hvit bil :)

Takk for det :) Ja, jeg synes de så absolutt er kledelige som vinterfelger. Fine å kjøre med også. Nå gjenstår det bare å finne noe gromt til sommeren :)

Ryddige felger dette! Nå som du har "lekt" litt med skygger på bildene så viser det ekstra godt hvor mange fine linjer det er på F11. Spennende utforming på karosseriet. Selv om jeg har hatt min bil i snart to år nå så må jeg fortsatt stå og beskue de fine linjene på bilen :)

Det blir nok bra med en ordentlig lakkpleie-helg for doningen. Tok min i juni sist, pleier alltid gå over med voks en gang på høsten også, men siden jeg knakk hånda på fotballkamp tidligere i høst så får det bli med en polering i år, får jeg gått på nøye igjen til våren heller med friskt mot :)

Jeg er helt enig med deg. Jeg går ut flere ganger om dagen og ser på bilen, og det er rett og slett et smykke med et detaljnivå få kan matche.

Jeg har forsåvidt vært vanvittig glad i alle 5'erne jeg har hatt, men de har virkelig gjort en fantastisk jobb med F10/F11. Både karosseri, og detaljene i interiøret. Helheten er i mine øyne perfekt :)

Jeg tar også bilene mine 2 ganger i året, med vedlikehold imellom, men jeg har rett og slett ikke hatt tid til å ta denne enda. Jeg har kun tatt interiøret ( lyst skinn og små barn betyr vedlikehold), og spesielt sjåfør stolen med Swissvax sin skinnrens da jobbuksene mine sverter noe vanvittig.

Jeg ser virkelig frem til å oppdatere tråden neste gang :D

Endret av TommyFF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å få polert den nå mister. Hva gjør du med de 351 felgene? Selge? :)

Jepp, iløpet av noen uker skal jeg nok få tid :) Jeg er litt usikker enda. Jeg beholder de nok helt sikkert, og har de liggende til senere. Når denne skal selges så blir det uansett nyere F11, så kan være greit å beholde som evt vinterfelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Ja, da var det endelig på tide å puste liv i tråden igjen :) 

Håper alle har kommet seg helskinnet igjennom vinteren!

M-performance ( kopi, jeg hadde ikke noe valg mtp. Prisen på den originale ) frontleppen har da omsider kommet, og jeg har enda ikke klart å bestemme meg for hvordan jeg ønsker å ha den. Som dere sikkert skjønner har jeg bare lagt den inntil på bilder, monteres ikke enda.

Jeg er ikke så fan av å holde den matt, men det står nå alikevel imellom følgende alternativ:

1: Beholde den slik den er .

2: Lakkere den sort blank slik at den matcher øvrige detaljer på bilen.

3: Lakkere den slik som den ene bildet her med sort i midten og hvit nederst. Frontleppe avbildet er ikke samme leppe, men dere ser alikevel hva jeg tenker med fargecomboen. 

4: Motsatt, med hvit i midten og sort nederst.

 

Hva tenker DERE? D er jammen meg et vanskeligere valg enn man skulle tro.

 

Øvrig har jeg kjøpt inn H&R senk som ligger hos en bekjent, og jeg er fortsatt på let etter sommerfelger. Jeg har vel sett etter, og sendt inn flere forespørsler på felger gjennom hele vinteren uten at det har blitt noe enda. Jeg har aller mest lys på Vossen VLE-1, men nå kjøper jeg snart bare et eller annet for å bli ferdig med det ](*,)

 

Håper på å se mange av dere på treff i år. Foreløpig har jeg planlagt Vårmønstringen, GS treffet i Bud og E30meet hvor bilen forhåpentligvis er mer representativ 

image.jpeg

image.png

Endret av TommyFF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fahad skrev:

Jeg hadde valgt å lakkere den hele i bilens farge ☺ Det ser veldig fint ut :) 

Jeg har vært inne  tanken. På mørke biler slik som din så synes jeg det ser helt klart best ut, men når jeg så bilde av den helt hvit følte jeg den manglet noe. Får se hva jeg ender opp med :-D

1 time siden, Gorg skrev:

For en missvisende overskrift!

Trodde det var noe helt annet denne tråden handlet om

Tøff 5-serie! 

Følger med her :) 

Haha! Jeg skal gjøre noen endringer ! Takk for det :-D

15 minutter siden, Gabz skrev:

Lakker den slik som på siste bilde, ja, i bilens farge. Var veldig pent!

Det er egentlig det som har vært tanken hele tiden, meeeen så blir jeg litt usikker etterhvert som jeg tenker mer på det #-o

Det skal ikke være lett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, ahj skrev:

Ser her ja. Det tror blir veldig bra med slikt du har snakket om. :) 

Når blir skinntrukket dashboard montert? ;) 

Jeg står mellom alternativ 3 og 4 nå, men jeg kan endre mening imorgen :stupid:

Haha! Skinntrukket dash blir nok liggende i boden en stund til, jeg er veldig usikker på om jeg skal ta meg bryet med å montere det :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Walkabout skrev:

Ville definitivt lakkert hele i bilens farge, ser desidert best ut. GS du kjøpte fra? Hvordan opplever du passformen? Vurderer leppe selv til neste sesong :) 

Perf.jpg

Den så langt bedre ut på det bildet der enn det jeg så tidligere, men jeg er alikevel noe i tvil. De lyktene der alene gjør jo hele fronten :-PJeg lakkerer den nok hvit, også får jeg leke meg litt med folie om jeg skulle savne noen sorte detaljer. 

Jeg bestilte fra USA via Ebay da jeg har hørt mye dårlig om GS sin, så det gjenstår å se om denne er noe særlig bedre eller ikke. Så greit ut når jeg bare testet kjapt her om dagen i det minste. Til sammenlikning bestilte en bekjent GS sin, og han sa han ikke var fornøyd med passformen. Jeg har derimot ikke sett den live, så jeg avventer noen mening før jeg har montert både min egen, og sett han sin. Leverer den til lakkering imorgen eller Onsdag, så slenger ut et bilde når den er montert, med melding om hvor bra eller dårlig den var :) Målet er å få montert både leppe og senk på Torsdag, da er det kun felger igjen ( inntil videre ) ....... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se :) Ville latt lakkereren kikke på leppe og bil samtidig (prøvemontere), er mulig han vil pusse litt på noen kanter eller steder før han lakkerer da? Gjorde det da jeg fikk montert leppe på E60'en jeg hadde, gjorde seg veldig å tilpasse litt på forhånd før lakkering og montering.

Er du ikke fornøyd med hvordan det blir så får du bare selge den til meg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Walkabout skrev:

Blir spennende å se :) Ville latt lakkereren kikke på leppe og bil samtidig (prøvemontere), er mulig han vil pusse litt på noen kanter eller steder før han lakkerer da? Gjorde det da jeg fikk montert leppe på E60'en jeg hadde, gjorde seg veldig å tilpasse litt på forhånd før lakkering og montering.

Er du ikke fornøyd med hvordan det blir så får du bare selge den til meg ;) 

Haha! Jeg synes du bare skal bestille deg en først som sist. Ingen vits i å vente til neste sesong \:D/

Var innom lakkereren idag, og for at resultatet skal bli best mulig, og at den skal tåle mest mulig, så ønsket han at jeg demonterte frontleppen. Delene sitter jo sammen med popnagler så skal skru ut disse idag og separere delene. Da leveres den til lakk imorgen og monteres Torsdag :)  Det gledes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...