Gå til innhold

BMW 320/328 e36 Coupe (bredding, lakkering, motor....)


Hovda.Jr
 Share

Anbefalte innlegg

Tøft prosjekt! :D hvordan skal du gjøre det med overgangen på sideskjørt bak mtp breddinga så kan det jo hende det blir seende merkelig ut hvis fu ikke bredder de også :P også synd jeg nesten du skulle bredde på samme måte foran som bak :o

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft prosjekt! :D hvordan skal du gjøre det med overgangen på sideskjørt bak mtp breddinga så kan det jo hende det blir seende merkelig ut hvis fu ikke bredder de også :P også synd jeg nesten du skulle bredde på samme måte foran som bak :o

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Hehe:P angående sideskjørta så skal jeg fikse de ferdige i mårra så skal legge ut bilde av de da! har en plan^^

 

forskjermene: joa burde kansje det og var inne på tanken men det er litt mere avansert på en måte.... pga hjulbuen avskjerer den lille profilen pluss det med lykta, fangeren og grillramma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :D

Ah sånn sett ja! Hmmm

Hvis du ser på E30 m3 så starter vel ikke breddinga helt ut til lyktene? Hadde det vært en tanke kanskje? :D trur det hadde blitt mere gjennomført hvis du hadde det likt foran ^^ men er vel kanskje mye jobb Oo

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten update fra i går og i dag:)

 

post-70591-0-51330600-1432400924_thumb.j

post-70591-0-10863500-1432400966_thumb.j

post-70591-0-71868400-1432401224_thumb.j

 

Var en del jobb med å tilpasse alt.... måtte lage grillramma 2 cm lengre bakover på begge sider++ 

 

mårra blir det vel å tilpasse fangeren og sideskjørta og en hel hau med sparkling:P

 

Håper å få lakkert iløpet av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :D

Ah sånn sett ja! Hmmm

Hvis du ser på E30 m3 så starter vel ikke breddinga helt ut til lyktene? Hadde det vært en tanke kanskje? :D trur det hadde blitt mere gjennomført hvis du hadde det likt foran ^^ men er vel kanskje mye jobb Oo

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

sant nok, sant nok men nå blir det ikke det:P har hatt et bilde som utganspungt egentlig som hadde slik jeg gjør det nå.

 

post-70591-0-97887400-1432402393_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes.... ''sliten etter 14 timers abeidsdag''

 

Nope, fikk et slaks anfall når jeg så bilen etter lakkering.... tengte for meg selv: KJØR PENT, ALLE VET HVEM DU ER :P

 

 

Men det kommer seg nok en del med svarte lister:)

 

men et spørsmål til folket. 

meget usikker på om jeg skal ha svart matte eller blanke lister?

Endret av Hovda.Jr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...